מפתיע: סיפורי האהבה שמוכיחים לנו שאהבה לרוב לא צפויה. צילום: באדיבות yes.

מפתיע: סיפורי האהבה שמוכיחים לנו שאהבה לרוב לא צפויה

סיפורי אהבה הם דבר קלאסי - חלקם עצובים, חלקם שמחים, חלקם נגמרים בחתונה וחלקם בפרידה מאוד קשה. אבל היופי בסיפורי אהבה, ובאהבה באופן כללי זה שאהבה היא אף פעם לא צפויה. מתקשים להאמין? אספנו במיוחד בשבילכם כמה סיפורי אהבה שמוכיחים זאת

תאמינו או לא, אבל אהבה - היא לא תמיד צפויה... ואם אתם עדין לא מאמינים, אולי סיפורי האהבה ההבאים, יוכלו לעזור.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שלומית מלכה ויהודה לוי

יהודה לוי, אשר שבר את ליבנו מספר פעמים לאחר הפרידה המתוקשרת מנינט, הפתיע אותנו בשנת 2015 כאשר שבר את כל השמועות והכריז שהוא יוצא עם שלומית מלכה. הלב השבור חזר לשלם וגל המעריצים לא הפסיק להעריץ את הזוג. לאחר שנתיים וחצי של זוגיות השניים התחתנו ולאחר כמעט שש שנות זוגיות, מתוכם גם ארבע שנות נישואים - השניים נפרדו ושברו שוב את לב המעריצים.

© אלירן אביטל

נינט טייב ורן דנקר

עוד לפני תקופת יהודה לוי, נינט טייב הייתה בזוגיות הכי מקסימה שנראתה על מסך הטלוויזיה עם השחקן והזמר רן דנקר. הם הכירו והתאהבו על סט הצילומים של הסדרה "השיר שלנו" ולמרות שהזוגיות הייתה קצרה, כולנו היינו בטוחים שמערכת היחסים מכוונת לחתונה. הם היו יחד משנת 2004 עד תחילת 2006 עד שנפרדו כל אחד לדרכו. אך מה שבאמת מפתיע זה שלאחר כמעט עשר שנים, רן הודיע כי הוא מצהיר את עצמו בתור ביסקסואל וכיום הוא נשוי לבמאי איתי וייזר. מפתיע, לא?

© גילי שני

יונית לוי ועידו רוזנבלום

מגישת החדשות יונית לוי ומנחה הטלוויזיה עידו רוזנבלום נשואים עוד משנת 2011. הזוגיות הייתה פחות "מדוברת" בשנות נישואיהם עד עליית התוכנית הזמר במסכה, כאשר יונית לוי העבירה את המהדורה לבעלה, ובמהלך המהדורה התגלה כי זוג כוכבי הטלוויזיה נשואים למעלה מעשר שנים ואפילו יש להם גם שתי בנות. הזוג הזה כל כך מפתיע, בגלל רקע העבודה שכל אחד מגיע ממנו. אך לבסוף מקורבים אומרים שיונית היא המצחיקה האמיתית בקשר. מטורף! 

© מתוך הזמר במסכה, קשת 12

מרגי ונועה קירל

אחרי שכבשה את עולם הנוער והפכה לכוכבת הכי חמה בארץ, נועה קירל הכירה על בימת הפסטיגל את הזמר יהונתן מרגי ולאחר הפרידה מהדוגמן ברק שמיר, השניים גם התחילו לצאת. הם יצאו יחד שלוש שנים והשילוב ביניהם היה כל כך חמוד ומטורף על המסך. הם התחילו להוציא שירים משותפים, להשתתף בפסטיגלים יחד והפכו לזוג הכי מדובר מבין כוכבי הנוער. הקשר הזה היה כל כך נכון עד שהגיעה הפרידה שהשאירה את כולנו בשוק וללא ספק, שברה את ליבם של המעריצים.

© רועי עידן

קותי סבג ומגי אזרזר

קותי סבג, זוכה העונה הרביעית של הסדרה "האח הגדול", החל לצאת עם השחקנית מגי אזרזר בסודיות. הזוג יצאו יחד שנים בחשאיות מוחלטת והפתיעו את כולנו כשהכריזו על הזוגיות ביניהם וכמובן, כשהצהירו על חתונתם בשנת 2019. מגי ששיחקה בסדרות רבות וכבשה את כולנו על מסך הטלוויזיה - כיום, אמא לזוג תאומות עם בעלה קותי. הזוג הזה, ללא ספק גרם לנו להפתעה מטורפת והוכיח לנו שאהבה לגמרי יכולה להגיע מכל מקום.

© איציק בירן
תגובות