דייט לא שגרתי: לאן אפשר ללכת ביום האהבה העברי?. ADOBESTOCK

דייט לא שגרתי: לאן אפשר ללכת ביום האהבה העברי?

ט"ו באב שוב הגיע ועוד הזדמנות לחגוג עם בן או בת הזוג • שוברים את הראש לאיפה לצאת? מתלבטים מה כבר לא עשיתם? נמאס לכם ממסעדה או סרט? הכנו לכם רשימה של 10 מקומות לא שגרתיים ושווים לדייט מוצלח ומקורי, חג אהבה שמח!

ט"ו באב הוא הזדמנות לצאת לדייט באווירה שונה, לחגוג את האהבה שלכם אחד לשנייה. אז תשכחו ממסעדה, סרט או עוד פעם יציאה לים. הנה רשימה של מקומות שווים ולא שגרתיים לדייט מוצלח ומקורי ביום האהבה.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

  1. © ADOBESTOCK
  2. קיר טיפוס

לחובבי הספורט שבנינו מה יותר מגבש ומצחיק מדייט בקיר טיפוס, זה הזמן להראות את היכולות הספורטיביות שלכם והתחרותיות שבכם. הזדמנות להנות, לצחוק ולכייף. 

ריכזנו כמה מקומות אפשריים: "לאיקליימב", "לגדול".

© ADOBESTOCK
  1. מסלול בחיק הטבע

שינוי אווירה הוא תמיד מבורך, צאו לגלות את הטבע המהמם שיש לנו בארץ. יש עשרות מעיינות, הרים, יערות ופריחה עוצרת נשימה. צאו קצת מהשגרה.

כמה המלצות שלנו: בית לויה בדרום, עמק המעיינות בצפון, ומעיינות סביב ירושלים מומלצים ממש. 

© ADOBESTOCK
  1. פק״ל בטבע

לחובבי הטבע שלא רוצים ללכת רחוק, אפשר סתם בפארק, בים, או ביער. תרתיחו קפה תביאו נשנושים וקיבלתם דייט שווה בכמה דקות עבודה.

מצרכים לפק"ל המושלם: קפה, תיונים, מים, כוסות, סוכר, עוגיות/עוגות שאתם אוהבים ואל תשכחו שמיכה.

© ADOBESTOCK 
  1. רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים, אפשר בשדה או ביער. אם תשאלו אותנו היא הכי רומנטית לאורך חוף הים בשקיעה.

© ADOBESTOCK
  1. סדנאות

בין אם שניכם חובבי בישול, ציור או קרמיקה ובין אם מעולם לא ניסיתם. סדנה היא אחלה דרך להתגבש יחד, לעבור חוויה שתהיה ייחודית רק לכם. יש מליון סוגים של סדנאות שפזורות ברחבי הארץ תמצאו את זו שמתאימה לכם!

© ADOBESTOCK
  1. החלקה על הקרח

ההמלצה הבאה היא למי שמחפשים לברוח מהחום, החלקה על קרח בחום הקיצוני היא פתרון מושלם. צחוק הנאה ונפילות מצחיקות מובטחות. למה אתם מחכים?

  1. © ADOBESTOCK
  2. קייאקים

חם כבר אמרנו?! הזדמנות לפעילות בחוץ שתצנן אתכם. תגבש בינכם ותעשה רק טוב. תחתרו יחד, תשתדלו לא להיתקע בעצים ותעשו כיף חיים.

© ADOBESTOCK
  1. חדר בריחה

לחובבי האתגרים שבנינו, בישראל יש עשרות  חדרי בריחה בשלל נושאים, זו ההזדמנות להפגין ידע, יצירתיות מול בן/בת הזוג. סומכים עליכם שתפתרו את החידה.

© ADOBESTOCK
  1. חדר זעם

למי שקצת זקוק לשחרור כעסים ההמלצה הבאה בשבילכם, חדרי זעם מכירים? בחדר זעם מרוויחים פעמיים, גם משחררים את כל הלחצים והעצבים וגם נהנים מאטרקציה ייחודית והזדמנות לפרוק את שעל ליבכם.

  1. אומגות

מה יותר כיף מאקסטרים? יש אומגות סופר שוות בארץ. הכי גדולה ממוקמת בגוש עציון. נופים עוצרי נשימה, חוויה חד פעמית.

© ADOBESTOCK
תגובות