בנות? אתגר חדש בפתח #GirlLove. צילום מסך מהיוטיוב

בנות? אתגר חדש בפתח #GirlLove

לצערנו, שנאה בין נשים הפכה כבר לתופעה מוכרת בכל העולם, נשים יורדות אחת על השנייה בגלל הדברים הכי קטנים. לכן, לילי, בעלת ערוץ ביוטיוב שאליו רשומים כ7 מיליון משתמשים החליטה לעשות משהו בנידון

לילי סינג היא אחת מהיוטיובריות הפופולריות ביותר, לאחרונה היא מוסרת כי כ85 אחוז מהמשתמשים הרשומים לערוץ שלה (המונים כ-7 מיליון) הן בנות. לכן, סינג החליטה להעלות סרטון אתגר שנקרא "אהבת בנות" שקורא לבנות מכל העולם למחות נגד השנאה בין בת לבת.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לילי סינג, מוחה על השנאה בין נשים
לילי סינג, מתנגדת לשנאה הקיימת בין נשים © צילום מסך מהפייסבוק


זו סוגיה שקיימת כבר שנים - בנות מתחילות ריב ענק על הדברים הכי שטותיים. למשל, אם שתי בנות לבשו את אותה השמלה במסיבה עם הרבה אנשים או ששתי בנות מתאהבות באותו בן. אנחנו יכולים לראות את התופעה הזו מידי יום בבית הספר, בעבודה ובמדיה החברתית. "יותר מהכל, אני מאמינה שבנות יכולות להרוס את השנאה של בנות כלפי בנות, הרי הן הבנות המציאו את זה" לילי אומרת בסרטון.

"הבנות המציאו את זה" © צילום מסך מהפייסבוק

היא מציאה פתרון כמובן, פשוט לנסות לשנות את הגישה של נשים כלפי נשים אחרות. היא מועדדת את כל הבנות הרשומות אצלה באתר להחמיא אחת לשנייה ובמקום לדחוף אחת את השנייה למטה, להרים אחת את השנייה.
היא קוראת לכולן לעלות לפייסבוק, לאינסטגרם ולטוויטר פוסט שיחמיא או יתמוך במישהי אחרת ולתייג #GirlLove.


"ביחד נוכל להוכיח לעולם כמה שנאה בין נשים היא עלובה וכמה מדהימה היא תמיכה אחת בשנייה", היא מוסיפה "נכון שיש פה 6 מיליון בנות, אבל עם העזרה שלכן זה יוכל להגיע לעוד מיליוני בנות". המדהים הוא שככל שיש יותר צפיות בסרטון של לילי, כך ייתרם יותר כסף לאגודה שתומכת כלכלית בבנות על מנת שיוכלו ללכת לבית ספר. היא קוראת לכל מי שרואה את הסרטון לשתף אותו בכדי שיגיע לכמה שיותר אנשים ברחבי העולם.

 
תגובות