הצד שלו, הצד שלה: 12 הבטחות לשנה החדשה. צילום מסך מהטמבלר

הצד שלו, הצד שלה: 12 הבטחות לשנה החדשה

הוא והיא מספרים איך להתחיל את 2016 בצורה הטובה ביותר - להפסיק לפחד מרגשות, משינויים ובעיקר, מעצמנו • טור אישי

היום, זאת אומרת מחר, בשעה 24:00 בדיוק, זו תהיה הזדמנות של כולנו להתחיל דף חדש ולהציב לעצמנו מטרות חדשות. בין אם זו אהבה חדשה, קבלה עצמית או שמירה על פרופורציות - כולנו רוצים להתחיל את 2016 בצורה הטובה ביותר. בדיוק בשביל זה ביקשנו מויקטור חסון ויובל ללוש לספר לנו על הציפיות שלהם לכבוד השנה החדשה. 3,2,1...

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

 

1. הוא: להישאר תמיד מי שאני

תמיד שאלתי את עצמי – "מה מיוחד בו?", במקום לשאול – "מה מיוחד בי?", ברגע שהבנתי שלהיות יותר הוא = להיות פחות אני. באותו רגע הבנתי שאני צריך לשנות את הדרך שבה אני מסתכל על העולם, לכן אני מבטיח לעצמי ולעצמי בלבד, שמי שיאהב אותי יאהב אותי כמו שאני.

2. היא: לא לנסות להיות מישהי שאני לא

תמיד כשננסה להרשים מישהו נרצה להראות לו את הצדדים המחמיאים ביותר שלנו, גם אם הם בכלל לא קיימים אצלנו. ננסה להשתנות כדי להתאים את עצמנו אליו. הנוהל הזה לא הולך להמשיך איתי ב-2016 כי מי שאוהב אותך באמת יקבל אותך בדיוק כמו שאתה.

© צילום מסך מהטמבלר


3. הוא: להיות ספונטני

שהייתי קטן הייתי מפחד משינויים, הייתי חייב שהכול יהיה מסודר וידוע מראש, אבל פעם אחת לפני כמה שנים, התערבתי עם ידידה שלי שאם להיות ספונטני זה כיף היא מנצחת ואם להיות ספונטני זה לא כיף אני מנצח, אתם בטח מנחשים שהפסדתי, ואתם צודקים.

4. היא: לא לפחד לקחת סיכון

2015 לימדה אותי המון, ובין לבין למדתי שעליי להפסיק לפחד מהרגשות שלי. אם יש לי מישהו בראש - אגש אליו ואנסה להתקרב. כן אנסה לדבר איתו ולהכיר לו צדדים אחרים של עצמי, ואם לא ילך - העיקר ניסיתי. הרי אם אשתפן בכל פעם מחדש, יש סיכוי גדול שאפסיד משהו מיוחד.

© צילום מסך מהטמבלר


5. הוא: מי זוכר את חצי הכוס הריקה?

בסילבסטר של שנה שעברה, בקבוק הקולה שלי נשפך ונשאר פחות מחצי, אחד החברים שלי, ניסה לנחם אותי, ואמר לי "אחי הכול אותו טעם", בהתחלה לא הבנתי למה הוא התכוון, אבל עכשיו הבנתי שלא משנה כמה נשפך לי העיקר שנשאר לי עוד, ולא משנה מה קרה תמיד יש משהו טוב שיכול לשמח אותך, אז הכוס הריקה תזכירי לי מי את?

6. היא: לקחת דברים בפרופורציות

להפסיק להביט במסך כל היום ולחכות להודעה, להפסיק להתעצבן כשהוא מדבר עם מישהי אחרת גם אם הוא לא בעניין שלה. לדעת שגם הוא צריך את המרחב והפרטיות שלו כמוך. אפשר לקנא ולדאוג אך בטוב טעם ומבלי להשתגע.

 

© צילום מסך מהטמבלר


7. הוא: ללמוד מניסיון של אחרים

שמעתי סיפור על ילד שענה תמיד תשובות מנומקות ומוסברות, ששאלו את הילד איך הוא עושה את זה, איך התשובות שלו כל כך טובות, הוא אמר שהוא עונה אחרון, הוא שומע מה כולם אמרו, חושב איפה אפשר לשפר את התשובות שלהם, ואומר תשובה שמכילה תיקונים של כל התשובות האחרות, לפעמים צריך לשמוע את הניסיון של אחרים לפני שמנסים משהו חדש.

 

8. הוא: להיות אמיץ

שהייתי קטן הייתי פחדן, כן אני לא מתבייש להגיד את זה, פחדתי משינויים, מאנשים חדשים, מהתנסויות חדשות, ולפני כמה שנים החלטתי שיותר אני לא מפחד משום דבר, אני לא אומר שפחד הוא דבר רע, להפך לפעמים פחד יכול לעזור, אבל להיות פחות פחדן זה להיות יותר אמיץ, ואם אני אוהב מישהי לא לפחד להגיד לה, מתוך מיליוני לא יהיה כן אחד, ובשביל הכן הזה אני מוכן לספוג מיליוני לא.

© צילום מסך מהאינסטגרם

9. היא: להפסיק עם האובססיביות

הוא לא אמר לך היי כשעברתם במסדרון? שלחת לו הודעה בווטסאפ, הוא התחבר אך לקחו לו כמה דקות לענות? זה לא אומר שהוא פחות אוהב אותך, אבל תמיד תזכרי - אנשים צריכים לפעמים את הלבד שלהם ולא אוהבים שנדבקים אליהם יותר מדי.

10. הוא: להיות בשביל האחר

זה נשמע מאוד פלצני אני יודע, אבל אם תחשבו על זה, לפעמים יש רגעים בחיים שאתם צריכים אוזן קשבת, כתף תמיכה, מישהו שתוכלו לספר לו את אבני ליבכם מבלי שהוא ישפוט אתכם, אז למה לא לתת גם לאחרים את מה שאתם כל כך צריכים? אני מבטיח לעצמי – להיות שם בשביל האחר, שלרגע אחד הם יוכלו לפרוק את אבני ליבם, ולהיות בטוחים אני אף פעם לא ישפוט אותם.

© צילום מסך מהטמבלר


11. הוא: לא לקחת דברים כמובן מאליו

"אתה לא מעריך משהו עד שאתה מאבד אותו", אין משהו שיישאר אתכם תמיד, כל דבר יכול להעלם במפתיע, אז מה שאני אומר זה שאם אתם אוהבים מישהו תראו לו את זה, אם לא תראו לו אף אחד לא יעשה את זה, תמיד צריך לדאוג למי שחשוב לך, כי אולי ביום אחד הוא יעלם, ואז אתם תבינו שהוא היה חלק מאוד חשוב מהחיים שלכם.

12. היא: לא לתת לשיברון לב לדכא אותי

אי אפשר לומר שזה לא מבאס כשאהבה או אפילו קראש לא הדדי, אבל אסור לך לתת לזה להשפיע עליך. כנראה זה סימן שאולי אותו האדם לא המתאים לך. מה שהכי חשוב, להמשיך לחייך ולעבור הלאה.

© צילום מסך מהטמבלר

 

 

 

תגובות