למה כולם מופתעים שמייקל אלרוי הוטרד מינית?. צילום מסך מהפייסבוק

למה כולם מופתעים שמייקל אלרוי הוטרד מינית?

דימוי גוף תמיד יהיה נושא טעון, גם בתכנית "האח הגדול" לא יכלו להישאר אדישים אליו ודיון שעסק בנושא הסתיים בסיפור הטרדה מינית. בעולם שבו כותבים על דיירות בביקיני זה לא מפתיע • טור אישי

בשבוע שעבר חשף משתתף האח הגדול, מייקל אלרוי, שחווה הטרדה מינית כאישה בידי גבר זר. אך למרות הדעות החלוקות של משתתפי התכנית בנושא דימוי הגוף, עדיין כולם מסכימים על דבר אחד - למילים יש השפעה עצומה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

"אני לא נכנסת לג'קוזי בבית הזה כי אני מרגישה שגופי הוא שיחה" - אני לא כל כך בקיאה באח הגדול, אבל נחשפתי דרך הפייסבוק לדיון האחרון על דימוי הגוף הנשי. את המשפט העצום הזה אמרה משתתפת בשם אור סיונוב ועם כמה שנתעלם ונכחיש את הממצאים, אנחנו יודעים שזה לגמרי נכון.

אור סיונוב
אור סיונוב © צילום מסך מהיוטיוב

אמנם בעונה האחרונה גיליתי שזה עובד קצת פחות (אולי כי ינואר וקפוא מן הסתם), אבל חיפוש באתר של ה"אח הגדול" הוביל אותי קצת לעדכונים חסרי תוכן גם מעונות קודמות - "דיירות האח הגדול עוברות לביקיני", "הקרב על הביקיני של הדיירות", "רגעי הביקיני של האח הגדול", "לוהט בשכשוכית: דיירות האח הגדול בחשיפה ראשונה" וזה לא נגמר, יש גם ערוץ מיוחד של גברים בו הם משתפים מה בנות האח עושות בג'קוזי. מדהים.

מגשימות להם חלום © צילום מסך

עצוב כמה הדברים שמייקל אלרוי אומר בהמשך הדיון אכן נכונים - "אני מכיר אישית בני ובנות נוער שסובלים מהפרעות אכילה בגלל דברים שהם רואים בטלויזיה ובפרסומות" ומוסיף, "כולנו צריכים לשים לב שלמילים שלנו יש משקל והשפעה". מתמודדת בשם תמר שילה מוסיפה "להפסיק לקרוא לבת כוסית ולהפסיק לקרוא לבן כוסון. הוא לא. הוא בנאדם שחושב." 

אך זה לא חידש ל"עולם שבחוץ" שום דבר כי דימוי גוף תמיד יהיה אישיו. אלרוי היה כל כך להוט בעניין שאפשר להבין שהדיון הזה חשוב לו ולצפות לחוויה המזעזעת שתבוא אחריו. הפקת ה"אח הגדול" לא צריכה להוסיף מוזיקה מרגשת לסיפור כדי שנתרגש, מספיק להניח שם את מייקל שיכניס את כולם לכיס הקטן ויסביר לשאר הדיירים שצריך כאן תיקון.  

"זאת השפלה שקשה לתאר במילים" © צילום מסך מהפייסבוק

לכן, ה"חשיפה" הגדולה של אלרוי שבאה לאחר מכן לא הפתיעה אותי. כמו כולנו, גם ב"אח הגדול" מודעים שרוב האנשים, גם נשים וגם גברים, חווים הטרדות מיניות על בסיס יומיומי, והמקסים שבדבר הוא כאשר סיונוב ושילה ניסו להכניס לתת-מודע של שאר הדיירים את הכאב והמצוקה, דווקא אלרוי שסיפר את החוויה שלו מהצד השני הצליח לשכנע.

 

 

ומה אפשר להגיד על זה? כמעט שום דבר... רק שאנחנו מסתובבים ברחוב עם הראש בעננים ומודים לאלוהים שבחרת להיות חבר דווקא שלנו. כמה גאווה 3> #הפמילייה_של_מייקי

‎Posted by Mikey Alroy on‎ ראשון 3 ינואר 2016
תגובות