הלך בעקבות הלב: ארי בן ה-4 הגיע היום לגן כאלזה. צילום מסך מהפייסבוק

הלך בעקבות הלב: ארי בן ה-4 הגיע היום לגן כאלזה

פורים הוא חג בו כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה להיות, אז למה כשארי בן ה-4 רוצה להתחפש לאלזה החברה מעקמת פרצוף? טל שפיגל, דוד לארי, בפוסט מרגש - "הסביבה הזהירה אותו מההשלכות החברתיות שיכולות להיות לזה, אבל הוא התעקש להיות אלזה מפרוזן."

בין כל השמחה שמביא איתו חג פורים, כשזה מגיע לתחפושות תמיד נוצרת בעיה. חנויות מתמלאות בתחפושות "לבנים ולבנות", מהצד של הבנים - לוחמים, אבירים, גיבורי על ודמויות מפחידות ומהצד של הבנות - נסיכות ורודות, פרפרים ומלאכים. כתוצאה מכך, לא כולם יכולים להיות מה שהם באמת רוצים להיות, לפחות ליום אחד.

טל שפיגל, דוד לארי בן ה-4, מספר בפוסט מרגש שהעלה היום לפייסבוק שארי החליט להתחפש היום לדמות האהובה עליו - אלזה, למרות שאחיו הזהיר אותו מההשלכות החברתיות שיכולות להיות לאופן שבו הוא מגיע לגן - "ארי גרם לי להאמין שהוא כבר חי בעולם המושלם הזה ובשבילי זה שווה הכל. וחוץ מזה הוא אלזה מדהימה!" אנחנו לגמרי מסכימים - פורים אמיתי זה להיות מה שאתה אוהב. 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

טל שפיגל
טל שפיגל © צילום מסך מהפייסבוק

"זה לא סוד שאני מת על האחיינים שלי, הרי אחרי הכל... הם האחיינים שלי. אבל היום אני מעריץ את ארי אפילו עוד יותר, ילד בן 4, שרצה להיות אלזה." פותח טל שפיגן את הפוסט - "בעולם מושלם ללא בעיות ג׳נדר אף אחד לא היה מתרגש מזה ילדים בגיל קטן לא היו מושפעים מחברה שמלמדת אותם לעשות בחירות גבריות או נשיות."

הפוסט המלא שפורסם © צילום מסך מהפייסבוק

גם סהר אביטל, גנן במשרד החינוך ומדריך סייעות וגננות, החליט להגיע היום כאלזה יחד עם ילדות מהגן ("צבא האמת של אלזה" כפי שהוא קורא להן), ובהמשך לפוסט המדובר גרם לנו גם להאמין בעולם טוב יותר. 

סהר הגנן - "צבא האמת של אלזה" © צילום מסך מהפייסבוק

 

תגובות