מעט מאוד נערים ונערות כיום מזדהים לחלוטין כסטרייטים. שירז ואנונו

מעט מאוד נערים ונערות כיום מזדהים לחלוטין כסטרייטים

מחקר חדש קובע - הדור המודרני החליט שמגדר ונטייה מינית הם לא גבוליים כמו פעם. אז איך הגיעו למסקנה הזו? ומה הקשר של האינטרנט לעניין?

מכירים את התקופה של הבלבול המיני? למזלכם הרב, אתם לא היחידים. מחקר חדש בארצות הברית מוכיח לנו שהכדור שלנו נהיה גאה יותר ויותר - קבוצת ג'ולטר תומפסון ביקשה מצעירים שונים מטווח הגילאים 13-20 למקם את עצמם בסולם של מ-0-6, כש-0 מסמל הטרוסקסואליות מוחלטת ו-6 הומוסקסואליות מוחלטת.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לפי דברי הפנינגטון פוסט - 48% מהמשתתפים בחרו 0 ומעל לשליש מהם בחרו מספר בין 1-5. למעשה, על פי הממצאים, הדור המודרני, המכונה דור ה-Z, מתנגד באופן משמעותי לתנאי המגדר ה"נורמלי" לעומת שאר הדורות עם יותר תמיכה לקהילה ב-70%. וואו. 

© shutterstock

הסקר נבנה עם לא פחות מ -1,000 משתתפים, אך, שפרד לווין, מנהל מגמת החיזוי עבור קבוצת חדשנות JWT, אמר שהוא בטוח ב-90% שהממצאים מייצגים דעות עולמיות. הוא ציין, שכ-81% מהנערים טענו - "מין אינו מגדיר אדם או משפיע כמו פעם", וכל התוצאות האלו מראות כי יש גישה מורכבת יותר ופחות שלילית למגדר מהדור הקודם. 

איך זה קורה אתם שואלים? על פי החוקרים, הדעה הבינארית למגדר המסורתי נובעת בעיקר מהאינטרנט שחושף את הצעירים ליותר מידע מאשר אי פעם. 

© shutterstock

מקורות: elitedailyhuffingtonpostbroadly.vice



תגובות