אתם בחרדה? עכשיו תדעו איך היא מרגישה. צילום מסך מהאינסטגרם

אתם בחרדה? עכשיו תדעו איך היא מרגישה

לפעמים אנחנו מרגישים מלאי חרדה, תחושה שמתבטאת בפחד גדול ובאי ידיעה מה יהיה הלאה. סדרת צילומים חושפת את ההרגשות והפחדים שמלווים אותנו, ועל הדרך מלמדת אותנו איך לפנות לאדם חרדתי

קייטי ג'וי קרופורד, סטודנטית לצילום מלואיזיאנה, יצרה סדרת צילומים בנושא איך מרגישה החרדה. בצילומים אלו, הראתה הצלמת איך היא עברה את החוויות האישיות שלה מול חרדה ודיכאון. הצילומים קשים לצפייה אבל מעוררים בנו תחושת הזדהות והבנה. 

הסדרה נקראת "בלב החרד שלי" והיא מורכבת משנים עשר צילומים של קייטי ג'ו קרופורד - "החוויה הזאת הובילה אותי למעין ריפוי עצמי", אמרה קרופורד לאתר באזפיד. "אני רוצה שכל אלה שסובלים ירגישו כאילו יש להם קול ויד להחזיק בה. אני רוצה שאף אחד לא ירגיש אף פעם לבד, לדיכאון וחרדה יש תכונות שמבודדות את האדם.” אספנו לכם כמה צילומים כואבים ומדהימים מהסדרה שלה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

תחושת חנק

"הוא כל הזמן אומר לי לנשום. אני יכולה להרגיש את החזה שלי נע למעלה ולמטה. למעלה ולמטה. למעלה ולמטה. אבל למה זה מרגיש כאילו אני נחנקת? אני מניחה את כף היד מתחת לאף שלי, מוודאת שיש אוויר. אני עדיין לא יכולה לנשום. " 

תחושת שיתוק

הזמן

"אני מפחדת למות ואני מפחדת לחיות. איזו דרך להתקיים.”

החרדה עצמה

"אתה נוצרת בשבילי ועל ידי. אתה נוצרת מתוך ההסתגרות שלי. אתה נוצרת על ידי הגנה ארסית. אתה עשוי פחד ושקרים. פחד והבטחות נכזבות ואמון המפסיד, לעתים כה רחוקות ישנו. אתה כבר מרכיב את כל החיים שלי. חזק חזק." 

המוח כבד מדיי

"כוס המים היא לא כבדה. זה כמעט מטופש כשאתה צריך להרים אותה. אבל מה אם אתה לא יכול לרוקן אותה או להגדיר אותה? מה אם היית צריך לשאת את משקלה במשך ימים? חודשים? שנים? המשקל אינו משתנה, אבל הנטל קיים. בשלב מסוים, אתה לא זוכר איך אור היה נראה פעם. לפעמים זה לוקח את כל המשאבים שלך רק כדי שתוכל להעמיד פנים שזה לא קיים. ולפעמים, אתה רק צריך לתת לה ליפול. " 

 

תגובות