ברק אדרי ביום ההבנ"ה: "איפה שיש צדק - אני שם". ירון שרון

ברק אדרי ביום ההבנ"ה: "איפה שיש צדק - אני שם"

הצטרפנו לאירוע המיוחד של ארגון איגי שבא להיאבק בלהט"בפוביה עם כנס מיוחד ומעגלי שיחות מיוחדים עם בני נוער בהנחיית יוצאי האח הגדול 7 - ברק אדרי ואור סיונוב

כוכבי "האח הגדול" ברק אדרי ואור סיונוב השתתפו ביום חמישי האחרון, בטקס היום הבינלאומי למאבק בלהט"בופוביה שאירגן ארגון הנוער הגאה / איגי. הטקס, שזו השנה הרביעית בה הוא מתקיים, היווה את הפתיחה הרשמית לאירועי הגאווה לנוער. בין האורחים בטקס השתתפו גם ח"כ מיכל רוזין ושגריר לונדון בישראל, מר דיוויד קוורי.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אדרי וסיונוב נבחרו ע"י בני הנוער באיגי להשתתף בטקס מתוך ההזדהות איתם. "אור כמי שהעלתה מאוד את נושא הפמיניזם ב"אח הגדול", ובכלל לאוכלוסיות מדוכאות", אומרת עומר, נציגה מאיגי -  "ברק נבחר כנציג הומוסקסואל בתוך תכנית ריאלטי ומעבר לזה שהוא הומו הוא גם ידע להציג מגדריות בצורה אחרת". 

 

"אני אמרתי לעצמי, הרבה לפני התכנית, שבמידה ואני אתפרסם מתישהו אז אני ארצה לעשות הכל על מנת שאוכל לנצל את המשאבים ואת הכוח התיקשורתי הזה כדי לסייע עם הקהילה ולחתור לשיוויון, כדי שאני אוכל לחיות פה גם ושיהיה יותר כיף, אז באתי", אומר אדרי - "היום הקהילה נמצאת במצב מאוד טוב יחסית, אבל תמיד יש לאן לשאוף. נילחם עד שנגיע לשם."

"אני חברה של הקהילה הרבה מאוד זמן", אומרת סיונוב - "זה אירוע חשוב מאוד. אני מאוד שמחה להיות פה."

השנה אירוע יום ההבנ"ה התקיים במרכז הגאה בגן מאיר בת"א, והתרכז בהעצמת נשים, היות וארגוני הקהילה החליטו ליצור השנה נראות נשית באירועי הגאווה שיתקיימו. גם המצעד השנה יעמוד בסימן "די לדיכוי - מביאות את השינוי".

© ירון שרון

בנוסף לטקס, התקיימו גם מעגלי שיח שונים לבני נוער מכלל התנועות וארגוני הנוער בארץ, על מנת ליצור שינוי ולחבר ביניהם - הגיעו צעירים מהצופים, מהנוער העובד והלומד, השומר הצעיר, המחנות העולים ותנועות נוספות שנפגשו עם הנוער הגאה מאיגי.

 

 

תגובות