בושה: אפל צנזרה זוג לסביות מפרסומת עולמית שלה. צילום מסך מהיוטיוב

בושה: אפל צנזרה זוג לסביות מפרסומת עולמית שלה

אחת מחברת הטכנולוגיה הגדולות ביותר בעולם, אפל, הואשמה כי ניסתה למשוך הומופובים ולפנות אליהם בכך שהיא מחקה תמונה של זוג לסביות מפרסומת שלה. מכעיס

אין דרך אחרת להגיד את זה, פשוט מבייש לשמוע על סיפורים כאלו - חברת הטכנולוגיה הגדולה, אפל, החליטה לערוך סרטון עולמי שהיא משווקת ובחלק מהמדינות, החברה החליטה למחוק תמונה של זוג לסביות עם שני ילדיהם.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

אפל התחילה בקמפיין מיוחד שקוראים לו "Shot On iPhone" שם בעצם אפל מראה תמונות שלהורים עם הילדים שלהם, לכבוד יום האם. הקמפיין התחיל מוקדם יותר החודש. אז מה בעצם מכעיס אותנו? 

המודעה, שמוגדרת תחת הסלוגן "בגלל שאתה זה מי שאתה" על ידי K.S. Rhoads, כולל תמונה של שתי אימהות, מלאני וונסה רוי עם שני הילדים המתוקים. זו הפרסומת ששודרה בארצות הברית:

 

כמה שזה מחמם את הלב, אבל שוב – כאן הסיפור לא נגמר. בגרסאות המתורגמות של הקמפיין הזה, אפשר לראות איך כל התמונות נמצאות, אך התמונה של ונסה ומלאני רוי שונתה והוחלפה בתמונה אחרת. שימו לב לגרסה הגרמנית, לגרסה היפנית ולגרסה הטורקית.

טורקית:

 

גרמנית:

 

יפנית:

 

אנחנו מבינים שעריכת הקמפיין והסרת את זוג האימהות במדינות האלו, נובע מתוך הפיגור במתן זכויות שוות ללהטבפא"קים, אך שמנו לב כי גם בקמפיין של צרפת נערך השינוי הזה ושם כבר יש נישואים חד מיניים מאז שנת 2013, לכן זה קצת תמוה. חשוב לזכור שמנכ"ל אפל, טים קוק, הוא הומוסקסואל מוצהר ולכן אנחנו לא מבינים מאיפה הצעד הזה נבע ולמה הוא קרה.

מה אתם חושבים על זה? ספרו לנו!

 

 

 

תגובות