יחסים מסובכים: "אף אחד לא קיבל אותי מעולם, חוץ ממנה" . shutterstock

יחסים מסובכים: "אף אחד לא קיבל אותי מעולם, חוץ ממנה"

לי אור הוא טרנסג'נדר ששלם עם עצמו, אך הוא מאוד פחד שמישהי הטרוסקסואלית לא תאהב אותו ותקבל אותו כפי שהוא. היום, היא אהבת חייו - טור אישי

בואו ואספר לכם על האהבה הראשונה שלי שמבחינתי היא האהבה הראשונה האמיתית שלי. הכרתי את אהבת חיי דרך חברה, שאפילו לא יודעת שבזכותה אני מאושר כרגע. הקשר שלנו הוא כזה: אני והיא שומרים על קשר עם פרופיל נמוך. ובכל זאת היא הכי מדהימה בעולם! הדבר שאני הכי אוהב בה זה שהיא פשוט היא אמיתית וכנה כל הזמן. 

"בהתחלה לא חשבתי שמישהי שהיא הטרוסקסואלית תרצה טרנסג'נדר כמוני"

כשאני עובר תקופות קשות, כל הזמן היא כאן איתי, וזה מדהים. בהתחלה לא חשבתי שמישהי שהיא הטרוסקסואלית תרצה טרנסג'נדר כמוני. היא הפתיעה אותי כל כך, אני זוכר שכתבתי לה מה שאני מרגיש והיא לא רצתה לענות, היא רצתה שניפגש ונדבר על זה. כל כך נלחצתי לא הפסקתי לבכות באותו היום, אני זוכר את זה כל כך. בשיחה, פחדתי להיפגע ממנה. כשנפגשנו לקח לי זמן, אבל בסוף שאלתי אותה "את בכלל רוצה"? היא ענתה שכן. מצד אחד שמחתי כל כך, מצד אחר נלחצתי כל כך. הייתי מבולבל ומופתע והכל ביחד.
 
הייתי מופתע שבפעם הראשונה מישהי כל כך מיוחדת רוצה אותי כפי שאני. אני אוהב אותה כל כך.
לא אגיד שאין לנו קשיים - ההורים שלה קצת מתנגדים לקשר בינינו, אבל בכל זאת האהבה בינינו הכי חזקה שיש. 
אני אוהב אותה והיא אותי, והקשר שלנו אמיתי ומכבד. הכנות בינינו תמיד קיימת, והרגש תמיד שם. לא הייתי מוצא זאת עם כל מישהי אחרת.
 
© shutterstock
 
היום כשאנחנו יושבים ונזכרים בכל מה שעשינו, כל הרמזים ששלחנו, ביום הזה שישנתי אצלה למשל שיחקנו במחשב והיא החזיקה לי את היד. אנחנו יודעים שרצינו אחד את השניה רק פחדנו לדבר . היום לשמחתי, אנחנו נזכרים וצוחקים.
 

"להיות איתה כל היום גורם לי אושר"

הדבר שאני הכי אוהב לעשות איתה זה הליכות ארוכות, באמת להיות איתה כל היום גורם לי אושר. אני חושב לעצמי מחשבות על מישהי כל כך מדהימה שרוצה אותי ואוהבת ואכפת לה ממני. זה מדהים. 
 
כל פעם כשאני אומר לה את זה היא אומרת לי כמה היא אוהבת אותי -  ואני מאמין ובכל זאת, היא כל כך מהממת והפחד שלי מלאבד אותה הוא עצום. לא חושב שאי פעם אהבתי מישהו כל כך כמו שאני אוהב אותה.
 
מישהי שלא פוגעת בי ואוהבת אותי כאותי. זה נדיר למצוא אחת כזו, אחת כזו שהיא האחת שלי.
 
 
תגובות