בנים תלמדו: מה היא אומרת ולמה באמת היא מתכוונת?. צילום: shutterstock

בנים תלמדו: מה היא אומרת ולמה באמת היא מתכוונת?

ישנם כל כך הרבה משפטים שאנו כבחורות אומרות אותם בחיי היום יום ובעצם - מתכוונות לדבר אחר לחלוטין. הכירו את המילון הנשי, ותזכרו לפעם הבאה שכשהיא אומרת משהו - זה ממש, אבל ממש לא מה שחשבתם

בחיי היום יום אנו כבחורות אומרות המון המון דברים, ולעיתים בחלקם אנחנו אומרות דבר מסוים, ולמעשה בכנות מתכוונות לדבר אחר לחלוטין. אם עוד לא עשיתם 1+1 (וכנראה שלא, אנחנו ממש לא מאשימות אתכם) הכירו את המילון הנשי של 2016.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

היא אומרת: "אני בסדר"

היא בעצם מתכוונת: "אני ממש לא בסדר"

היא נראית עצובה, בדיוק סיימה לבכות, ואז אתה מחליט להיות חמוד, לגשת ולשאול מה קרה לה. המשפט הבא שהיא אומרת לך זה: "אני בסדר", אבל אתה תדע, שהיא רחוקה מלהיות בסדר. את האמת, מעל לפני השטח, אין לנו סיבה ממשית לנפנף אותך ככה, הרי אנחנו רוצות התייחסות ורוצות תשומת לב. אם היא אומרת לך דבר כזה, מה שמתבקש ממך לעשות הוא להגיד לה: "אני יודע שאת לא בסדר, רואים עלייך, אולי תשתפי אותי ואעזור לך?" ככה אתה יוצא חמוד ומתחשב, בדיוק כמו שאנחנו רוצות שתהיה.

היא אומרת: "תראה, אני מתנצלת אבל"

היא בעצם מתכוונת: "אין לי שום סיבה להתנצל"

כנראה שהיא באמת חושבת שאין לה שום סיבה להתנצל, אבל היא לא תגיד לך את זה מפורשות, היא תסביר לך בפשטות מה היא חושבת שעשית לא בסדר, ותחכה להתנצלות ממך. כנראה שאם רבתם, האמת היא איפשהו באמצע.

© צילום: shutterstock

אם אחרי ריב אתה מתנצל והיא אומרת: "לא עשית שום דבר"

היא בעצם מתכוונת: "עשית יותר מדי"

כן כן, גם אם בעצם לא עשית שום דבר, כנראה שבשבילה בהמון מקרים מדובר על מינימום סוף העולם. אנחנו בהחלט עם דרמטי, זהו לא סוד, ובכל זאת אם אמרנו לך את זה, כנראה שפגעת ברגשותינו, וההתנצלות - מומלצת!

היא אומרת: "זה לא אתה, זו אני"

היא בעצם מתכוונת: "זה אתה לגמרי"

התירוץ העלוב ביותר לאחר פרידה, אם אנחנו לגמרי כנות. למעשה, אפשר להגיד את המשפט הזה בסיטואציות רבות, לא רק בפרידות, ובכל פעם שהיא אומרת אותו, אווץ' - זה לגמרי אתם. שוב, יכול להיות שהסיבה שלנו לכעס היא מעט מוגזמת/מטופשת, אבל להתנצל, או לתת לנו חיבוק ונשיקה - אף פעם לא יזיק.

© צילום: shutterstock

היא אומרת: "אני לגמרי רוצה שנישאר ידידים"

הכוונה: "אין לי שום עניין להמשיך באיזשהו קשר איתך"

אחרי שנפרדתם, במיוחד אם היא יוזמת הפרידה, והיא אומרת לכם שהיא רוצה שתישארו ידידים - היא לא כל כך מעוניינת בכך, ואין טעם לנסות להילחם על כל סוג של קשר איתה, כי כנראה היא מרגישה שבכל פן שהוא - הקשר מוצה. אין מה לרדוף אחריה או לנסות להשיג אותה, כי היא פשוט לא תהיה שם, לצערנו.

היא אומרת: "אני נראית פשוט נורא היום"

היא מתכוונת: "כדאי לך להגיד לי שאני נראית מעולה היום"

אם לא תחמיא לה פה, זה הרי דורש - אופס, נשרפת. בנות הן עם שאוהב תשומת לב, אוהב רגישות וכן אוהב מחמאות ומעריך אותן. אם אנחנו אומרות מולך דברים בסגנון "אנחנו לא נראות טוב היום", "הג'ינס הזה לא יושב עלינו טוב", אני במחזור וזה עושה אותי לא כמו שאני נראת בדרך כלל" וכיוצא בזה, אנחנו רק רוצות שתגיד לנו שההיפך הוא הנכון, סמוך עלינו.

 

תגובות