אין כניסה ללסביות: נאסר על נערה להביא את חברתה לנשף. צילום מסך מטוויטר

אין כניסה ללסביות: נאסר על נערה להביא את חברתה לנשף

פאולה, נערה בת 17 מארצות הברית, רק רצתה ללכת לנשף הסיום עם חברתה שלא לומדת בבית ספרה. כדי לעשות זאת היא פנתה בבקשה לבית הספר שלה, שאמר לה בתגובה שהיא מוזמנת לבוא עם גבר לנשף, אבל בני זוג מאותו המין אינם מאושרים

פאולה גודגיים, נערה בת 17 בכיתה יב' מארצות הברית, בסך הכל רצתה ללכת לנשף סיום יב' שלה עם בת הזוג שלה. היא לא תיארה לעצמה שהמשימה תהיה כל כך קשה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פאולה בת ה-17 לאחרונה נכנסה אל תוך בית ספר תיכון חדש. בת זוגתה, אנג'לי, לומדת בבית ספר אחר קרוב לשלה. השתיים יוצאות כבר מדצמבר, ומתכננות כבר מזה זמן רב להגיע לנשף הסיום שלהן, כל אחת בבית ספרה, יחדיו. אלא שעכשיו, יועצת בית הספר בתיכון של פאולה, לא נותנת לשתיים להגיע יחדיו לנשף. 

כדי לנסות לשנות זאת, היא פנתה למחנכת שלה במייל וכך היא כותבת:  "רק עברתי לבית הספר הזה לא מזמן ועדיין אין לי כאן כ"כ חברים. ללא בת זוגתי, ברור לי שארגיש נבוכה בנשף הסיום שלי", כך היא התחילה לאחר שנאסר עליה להביא את חברתה לנשף. "בעקבות זאת, ביקשתי אישור להביא את חברתי לנשף ביחד איתי. כך אוכל גם להביא את הדייט שלי לנשף הסיום, וגם לא להיות לבד ומובכת", היא כותבת לה. 

"שבוע לפני נשף הסיום ואסור לי ללכת עם החברה שלי. זה לא שקנינו כבר הכל או משהו..." © צילום מסך מטוויטר

בתגובה למייל זה, היא קיבלה את תשובתה של היועצת בבית ספרה: "תלמידים בבית הספר לא מורשים להביא בן זוג שהוא מאותו המין שלהם, וזה לא משנה אם הם לומדים בבית הספר שלנו או לא. עם זאת, את מוזמנת לבוא עם גבר לנשף בתור דייט, זה יהיה בסדר גמור". 

כאילו שזה לא מספיק, בבית ספרם התפרסם מדריך דייטים לנשף, שאומר ש"דייטים לנשף חייבים להיות מהמין השני בלבד", בעוד שבבית ספרה של חברתה, מותר להביא בני זוג משני המינים.

השתיים פרסמו את  האימייל שקיבלו בתגובה, ואת כל המקרה לפרטיו ברשת החברתית "טוויטר", והטוויטר גאש במהלך כל השבוע בתגובות וציוצים של חברי הקהילה הגאה וכאלו שלא חברים בה אל עבר השתיים ובית ספרה של פאולה שיאפשר לשתיים להגיע יחדיו אל נשף הסיום. אירוע מיוחד וחשוב שחשוב שהשתיים יחוו יחד כפי שתכננו. 

כרגע לא ברור מה יהיה עתידן של השתיים באשר להגעה שלהן לנשף הסיום יחדיו, אולם חברתה של פאולה, אנג'לי, סיפרה לאתר Buzzfeed בתגובה: "אני כל כך אוהבת לראות את כל האהבה והתמיכה שאנחנו מקבלות מאז שהכל קרה והתפרסם. זה מדהים לראות מהצד כיצד הקהילה הגאה עומדת אחד לצד השני בהכל. אני מקווה שכל התלמידים השייכים לקהילה הגאה במצבנו, יוכלו להיות אמיצים מספיק בשביל לעמוד על שלהם ובשביל אחרים וכך נוכל למצוא את השוויון המיוחל".

 

תגובות