טור דעה: "האם צריך בן זוג לנשף כדי ליהנות?". צילום: gettyimages

טור דעה: "האם צריך בן זוג לנשף כדי ליהנות?"

ריח סיום שנת הלימודים כבר מדגדג באף, ולאלה מאיתנו שבכיתה י"ב, זו גם שנת הלימודים האחרונה. מתכוננים למבחני הבגרות האחרונים, נהנים מהחופשים שעוד נשארו וסוגרים מעגלים. אבל בואו לא נשכח את הדבר החשוב ביותר - נשף הסיום! האם צריך לבוא אליו פלאס וואן או שאפשר גם לבד? טור דעה

אין אחד או אחת שלא מתרגשים מנשף הסיום ובעיקר אם אתם כמוני - נהנים לצפות בסרטי התבגרות אמריקאיים קיטשיים בהם נשף הסיום מרהיב ומיוחד כמעט כמו הנשף של סינדרלה, ותמיד מהווה את החוויה המחוללת של הגיבורה הראשית בסופו - היא והקראש המהמם שלה תמיד יחלקו נשיקה לוהטת ומעוררת קינאה. וואו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אז אם אתם כמוני ובטח חולמים שנשף הסיום שלכם גם יסתיים בצורה הזו, אתם כבר בטח נמצאים בתוך מסע חיפושים סוער אחר בן או בת זוג לנשף (או שכבר מצאתם, ברכותיי על כך!). האם עצרתם רגע לחשוב עד כמה זה באמת הכרחי להגיע עם בן זוג לנשף?

אם הייתם שואלים אותי את אותה השאלה לפני כמה שנים - הייתי עונה לכם שלא הייתי מעזה להגיע לנשף הסיום ללא בן זוג. לאורך השנים תמיד דמיינתי את נשף הסיום שלי בתור אירוע עצום ויפיפה, בו אני זוכה להיות נסיכה ליום אחד עם שמלה מדהימה ותסרוקת מהממת, וכמובן נסיך יפה תואר שילווה אותי אל תוך הקסם העומד להתרחש. דמיינתי סצנות שונות בהן אני רצה אל מחוץ לאולם לעבר הגשם ששוטף את הדמעות שלי, והוא רץ אחריי ואומר לי את המילים הכי יפות שיש כדי לנחם אותי. רק בצורה הזו הייתי מוכנה לחוות את נשף הסיום, ואולי גם חלק מכם או מכן.

אבל בואו נודה באמת: ברוב בתי הספר נשף הסיום נערך בשיא הקיץ, ואנחנו בישראל, כך שאין שום סיכוי לגשם רומנטי. בנוסף, אולי הסצינה הזו נראית מושלמת, סוערת ומלאת תשוקה, אבל צר לי לבאס אתכם (וגם את עצמי) לרוב היא מתרחשת רק בסרטים.

זו המציאות?
זו המציאות? © צילום: shutterstock

בארצנו הקטנטונת, הנשף הוא לא נשף מהסרטים. בכל הקשור להגעה עם בן זוג לפחות. בפועל, אתם רק מסכמים ביניכם ללכת יחד, בניגוד להצעות המרשימות הנערכות בחו"ל. אז אמנם אתם מגיעים יחד לנשף, מצלמים אתכם תמונה אחת למזכרת, אבל אז - כל אחד רשאי ללכת לבלות עם החברים שלו. כך שבעיניי, העניין מאבד כל חשיבות.

כמובן שאני לא מדברת על בני הזוג שכן נמצאים במערכת יחסים. במקרה כזה אני חושבת שיותר מראוי שתלכו ביחד, ואתם יותר ממוזמנים להשוויץ באהבה שיש ביניכם. בעיניי הדבר באמת מיוחד וקסום, והתמונה שתצא לכם יחד באמת יכולה לשמש לשניכם כמזכרת מדהימה מימי התיכון.

לעומת זאת, אם קבעת ללכת לנשף עם מישהו שהוא סתם ידיד טוב, רק בשביל ללכת עם בן זוג בכל מקרה, אני חושבת שזה פחות מומלץ. עדיף שתלכו עם קבוצת חברים שבאמת משמעותיים לכם ושאתם באמת חושבים שתוכלו לבלות איתם ולהעביר איתם את הזמן בכיף בנשף ולהפוך את הזיכרון מהערב המהנה למשותף.

בסופו של דבר, אם אתם שואלים אותי, אולי זה נראה נחמד להיראות בנשף יחד עם בן זוג, אבל בעיניי, זה הדבר הכי פחות משמעותי בערב עצמו. המסורת הזו כבר די שחוקה בימינו, ואני לפחות, מעדיפה להיות בנשף עם האנשים שאני באמת מייחסת אליהם חשיבות, אלה שאני באמת רוצה לסגור איתם מעגל בנשף הסיום ולזכור אותם בצורה משמעותית בסוף 12 שנות לימוד. על כן, הכירו את "בת הזוג שלי לנשף": החברה הכי טובה שלי.

תגובות