יום מחזור שמח! הורים ערכו לביתם מסיבה כי קיבלה מחזור. צילום מסך, אתר "dolly"

יום מחזור שמח! הורים ערכו לביתם מסיבה כי קיבלה מחזור

כאשר נערה מקבלת מחזור זהו סימן שהפכה מילדה לאישה צעירה. יש הורים (ובנותיהן) שבוחרים לעשות מכך עניין ויש כאלו שלא. הוריה של הנערה הבאה ערכו לה 'מסיבת מחזור' לאור המאורע המרגש

כל נערה מקבלת מחזור בשלב כזה או אחר במהלך גיל ההתבגרות שלה. קבלת המחזור מסמל את מעברה של הבת מילדות לבגרות. מילדה - לאישה צעירה. כפי שכתבנו, יש נערות ומשפחותיהן אשר בוחרות להתייחס לעניין בסמליות או אף לא להתייחס אליו כלל, ויש משפחות אשר לוקחות את העניין ברצינות ואף חוגגות אותו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ברוק, נערה מארצות הברית, קיבלה סוף סוף את המחזור הראשון שלה. בזכות המאורע המרגש משפחתה חגגה לה את העובדה שהפכה מילדה לאישה והכינה עוגה גדולה עם ציפוי אדום שכתוב בה בכתב גדול: "ברכות על קבלת המחזור". יחד עם העוגה קיבלה ברוק אספקה לכמו מה שנראה כל המשך חייה הבוגרים, של טמפונים ופדים משלל סוגים שיספיקו לה לכל חודש כנראה עד סוף חייה.

אחותה של ברוק שהייתה מאד מופתעת מהמקרה, צחקה על העניין ופרסמה תמונות וציוץ על המקרה בטוויטר, שמיד נעשה וויראלי.

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

כזכור, מקרה דומה הובא בסדרת הנוער "צפוף" הממציגה סיטואציות משפחתיות ומתעדסקת בהן בהומור. אחד הפרקים עסק בפעם הראשונה בו הבת תמר קיבלה מחזור והאב, שלא ידע איך להתמודד, ארגן לה מסיבת הפתעה.

הופתענו
בסדרה "צפוף" שוחחו לראשונה על מחזור
שחר בן ימיני
עניינים אינטימיים כמו יחסי מין, מחזור וכדומה אינם נושאים שנפוצים בסדרות ילדים ונוער. סדרת הילדים והנוער "צפוף" שעלתה ממש לאחרונה לאוויר, דיברה בפרק של אתמול (ד') על מחזור לראשונה. מה חשבנו על כך? ביקורת
תגובות