צאו מזה: שישה סימנים שאתם במערכת יחסים גרועה. צילום: gettyimages

צאו מזה: שישה סימנים שאתם במערכת יחסים גרועה

אם הם מעדיפים יציאה עם חברים על בילוי אתכם באופן קבוע, או כשאתם איתם הם כל הזמן בטלפון - צר לנו לבשר, אבל כנראה שאתם נמצאים בזוגיות רעה. אז רגע לפני שאתם שמים לזה סוף, הנה לפניכם שישה סימנים שיראו לכם אם אתם במערכת יחסים גרועה, והאם הגיע הזמן לחתוך ממנה?

במקום 'לשבור את הראש' ולתהות "האם אני נמצא במערכת יחסים שטובה לי, או לא", כך תעלו על העניין מהר. ששת הסימנים שיראו לכם שאתם לא נמצאים בזוגיות טובה כל כך, ורצוי לחתוך ממנה מהר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 ירידה בפתיחות

בכל מערכת יחסים ישנם עליות וירידות, וזה טבעי לגמרי אם אתם פתאום מתרחקים ואינכם מצליחים לדבר האחד עם השנייה. אבל אם הדבר קורה במשך תקופה ארוכה, אתם יוזמים שיחות מלב אל לב, רוצים לדבר על מה שמפריע לכם והם כל הזמן דוחים אתכם, כנראה שמשהו לא בסדר.

 מערכת יחסים ללא כיף 

מערכות היחסים הבריאות ביותר שופעות בחיוביות, קלילות והיכולת לפנות אחד לשני לעזרה בעת הצורך. כשאתם ביחד, אתם צריכים להיות מסוגלים להתנתק מהעולם ופשוט להנות. אם אתם מתחילים להרגיש חרדה או לחץ עם בן הזוג שלכם, כנראה שישנה בעיה.

© צילום: shutterstock

 זלזול - האויב הנורא ביותר שלכם

כאשר אתם מתחילים להיות זועמים, ביקורתיים או לזלזל אחד בשני, כנראה שמשהו לא תקין. הזלזול הוא אחד מהדברים המנבאים על משבר ביחסים. זה משהו שקשה לזוגות לשים לב אליו אם זה קורה בהדרגה לאורך זמן, ולכן, התנהגות כזאת היא ללא ספק דגל אדום! יאללה, להיפרד מהם ומהר.

הטלפון הוא ה'בסטי' החדש

כשאתם ביחד הם לא עוזבים את הטלפון? אם כן, מצטערים לבשר לכם את הבשורה הרעה, , אבל משהו פה לא עובד ויש פה בעיה! לגמרי בעיה. כשאתם ביחד, אתם צריכים להיות ביחד, לכן אם בן הזוג שלכם כל הזמן בטלפון, זה סימן לדחייה וזה לגמרי יכול להכאיב, תחתכו.

© צילום: shutterstock

 החברים 

אין בעיה להיות לפעמים קצת לבד, ולחוות זמן איכות עם עצמך, וגם אין בעיה לצאת עם חברים שלך ולא רק איתה, אבל ברגע שבאופן קבוע הם בוחרים לבלות עם החברים מאשר לבלות איתך, מה קורה פה? למה הם לא נהנים להיות איתכם? דברו איתם על העניין.

 סתם שני אנשים...

בזוגיות, כמו בזוגיות, בני הזוג צריכים לתמוך אחד בשני, להיות זמינים, לשמש כאוזן קשבת ופשוט להיות שם בשביל האחר (גם אם זה בדבר הכי קטן שיש). ברגע שזה לא קורה, ואתם לאט לאט הופכים זרים, זה לגמרי סימן לסיום הקשר.

בסופו של דבר, תהיו עם מי שעושה לכם טוב ושבאמת אוהב אתכם. זכרו, אתם מדהימים וחבל שתבזבזו את הזמן שלכם עם אנשים שלא שווים אותו. בהצלחה!

תגובות