גם מקדונלדס מצטרפים: קופסאות צ'יפס לרגל חודש הגאווה. צילום מסך, אתר "סנבטין"

גם מקדונלדס מצטרפים: קופסאות צ'יפס לרגל חודש הגאווה

לכבוד חודש הגאווה שקורה החודש (יוני), גם רשת ה"פאסט פוד" המוכרת, מביעה את תמיכתה בקהילה הגאה ע"י קופסאות חדשות של לצ'יפס בקופסת צבעי הקשת. כל הפרטים

אין אחד שלא מכיר ואוהב את "מקדולנס", רשת הפאסט פוד המוכרת ברחבי העולם. גם רשת ההמבורגרים הטעימים מצאה את הדרך המקורית שלה לציון חודש הגאווה שחל החודש (יוני), ואנחנו מתים על זה! הרשת המוכרת הוציאה ברחבי ארה"ב קופסאות צ'יפס שונות מאלו של העיצוב המקורי, בצבעי הגאווה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"הקופסאות הצבעוניות הן דרך מהנה עבורנו להראות את תמיכתנו בקהילה הגאה, ע"י שימוש באחד הפריטים היותר מזוהים עם הרשת שלנו, קופסת הצ'יפס המוכרת של מקדולנס. אותו עיצוב אך צבע שונה", אומרת קאתי מרטין, יו"ר העיצוב של הקופסאות הללו.

הקופסאות הוצעו לקהל הקחב בוושינגטון קודם לכן, ועכשיו גם בסן פרנסיסקו ובמדינות נוספות. לא ידוע אם הקופסאות ישארו גם לאחר שחודש הגאווה יסתיים, שכן התמיכה בקהילה הגאה צריכה להיות על זמנית, ולא רק בחודש מסוים.

קופסאות הצ'יפס היפות ולקוחות מרוצים
קופסאות הצ'יפס היפות ולקוחות מרוצים © צילום מסך, אתר "סבנטין"

 בנוסף לקופסאות הצ'יפס החדשות והצבעוניות, חלק מסניפי מקדולנס ברחבי ארצות הברית מספרים כי בכניסה לסניפיהם הקדישו שלטים מיוחדים לקהילה הגאה - עליהם כתוב: "Lovin' in lovin'", כחלק מהסלוגן החדש שלהם שאומר - "Im Lovin' it".

הכי גאווה!

 

תגובות