להבין ולהפנים: הדברים שבנות היו רוצות שבנים יבינו. צילום: shutterstock

להבין ולהפנים: הדברים שבנות היו רוצות שבנים יבינו

לפעמים ישנם קצרים בתקשורת בין בנים ובנות, זו המציאות. בנים, אנחנו יודעות שלעיתים אנחנו לא מובנות, לכן במקום שתשברו את הראש, הנה לכם כל הדברים שהיינו רוצות שתדעו לבד. חלק מהדברים בכתבה נכתבו בהומור לגמרי

אז בנים, לא שאתם באופן קבוע עם כזה מובן, אבל אנחנו יודעות שגם אנחנו לא מובנות לעיתים, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את הכתבה הבאה, שבזכותה תדעו כמה דברים שיעזרו לכם להבין את הרמזים שאנחנו שולחות לכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תדעו לפרגן

לא סתם אנחנו שואלות אתכם כל הזמן שאלות בסגנון של: "השמלה הזו יפה עלי?", או "איך התספורת החדשה שלי?", רובינו יעדיפו לקבל מחמאה מכם, וגם בלי שנצטרך לשאול אתכם. תגידו לנו עד כמה אנחנו יפות, תדעו לפרגן, זה לא כל כך קשה. למען האמת, לפעמים אנחנו מעדיפות שתגידו לנו אחרת, גם אם אתם חושבים הפוך. (לטובתכם, כדאי לכם להגיד הפוך) הכל בהומור כמובן.

אל תעשו סיבוב פרסה

בנים, אתם אומנם מאוד ישרים, אבל אנחנו הבנות, לא אומרות דברים בישירות, אנחנו מעדיפות את הדרך העקיפה ומלאת הרמזים. לדוגמא כשאנחנו אומרות "לא משנה", אנחנו מתכוונות שזה משנה מאוד. אז בבקשה, אל תמשיכו להתנהג כאילו כלום, תתייחסו אלינו עד שנספר לכם מה עובר עלינו.

© צילום: shutterstock

אנחנו מאד רוצות 'צומי'

אף פעם אל תרימו ידיים. אל תוותרו עלינו. אנחנו יודעות שלפעמים אנחנו מתעלמות מכם, אבל כל מה שאנחנו רוצות למעשה זה תשומת לב. וכן, אם אנחנו מתעלמות מכם אך בכל זאת רוצות 'צומי', אנחנו מודעות לזה שזה מוזר מעט.  לדוגמא, אם אנחנו מציקות לכם באמצע משחק כדורג /כדורסל חשוב, זה רק כי אנחנו רוצות לראות אם אנחנו יותר חשובות לכם מהמשחק, חסר לכם שלא!

אוכלים את הראש

כל בת רגילה אוהבת אוכל, והרבה ממנו, וכן זה כולל גם את נפלאות הג'אנק פוד (בדגש על הרבה שוקולד) אך בעיקרון יש לנו תיאבון בריא. עם זאת, העובדה הזו לא נותנת לכם את הזכות להיכנס לנו לצלחת... חשוב שתדעו שאנחנו ממש לא נהנות לספור קלוריות, יש כאלה שבוחרות לעשות זאת, והגיע הזמן שגם אתם תלמדו.

© צילום: shutterstock

X – girl

למרות מה שנראה לכם, אנחנו לא מעוניינות לשמוע על האקסיות שלכם. תבינו, יש סיבה למה קוראים להן חברות לשעבר. לא מעניין אותנו לשמוע עם אלו בנות הייתם בעבר, לכמה דייטים יצאתם וכמה בנות אמרו לכם 'כן' כשהצעתם להן לצאת. אנחנו שמחות שיש לך עבר רומנטי מרשים ונכבד, אבל שמור אותו לעצמך.

שופינג לנפש

אתם תמיד יורדים עלינו על הצורך 'המוגזם' שלנו בעוד סיבוב בקניון מהבוקר על הלילה, ולא מבינים מה יש לעשות שם כל כך הרבה ומה אנחנו מוצאות במקום. הגיע הזמן שתבינו בנים, שלעשות קניות זה עיסוי טוב לנפש. זה נותן לנו תחושה טובה ועוזר לנו לשכוח את הדברים הרעים, אז בבקשה, תפסיקו להתלונן שכואבות לכם הרגליים, או שאל תבואו איתנו.

© צילום: shutterstock

תקשיבו לנו יותר

לפעמים כל מה שאתם רק צריכים לעשות זה להקשיב. כשאנחנו עצבניות ואתם אדיבים ומתחשבים, כל מה שצריך לעשות הוא רק לשאול אותנו אם אנחנו רוצות לדבר על זה. אל תנסו לתקן דברים או להפריע עם פניני החכמה שלכם, כי לפעמים כל מה שאנחנו צריכות זה רק שתקשיבו לנו. קפיש?

תגובות