בנות מספרות: כיצד זה מרגיש להתאהב בבחורה?. צילום: shutterstock

בנות מספרות: כיצד זה מרגיש להתאהב בבחורה?

האם אי פעם תהיתם לעצמכם איך זה מרגיש להתאהב באדם מאותו המגדר שלכם? מגזין סבנטין הנשים הבאות סיפרו למגזין "בבניין" על הפעם הראשונה בה התאהבו בבחורה. אנחנו בפרוגי תומכים באהבה מכל הסוגים!

תמיד שומעים על עוד ועוד סיפורי התאהבות שונים ומגוונים, אבל אנחנו בטוחים שלא פעם שאלתם את עצמכם כיצד זה מרגיש להתאהב במישהו/מישהי מאותו המגדר. האם זה מרגיש שונה? מיוחד? מגזין סבנטין אסף את הנשים הבאות ושאל אותן את השאלה הזו, והנה מה שהן סיפרו. אנחנו כמובן חושבים שזה ממש לא משנה את מי אוהבים - העיקר שאוהבים. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"רציתי להיות כמוה, ורציתי להיות איתה"

"ההתאהבות הראשונה שלי בבחורה הייתה במישהי מחוג הריקוד שלי, שהייתה הרבה יותר גדולה ממני. היא הייתה יפה, מסתורית, בעלת שיער בלונדיני ארוך, והייתה זזה בדרך קסומה שבחיים עוד לא ראיתי מישהו זז כך כמוה. רציתי להיות האישה שהיא, ורציתי להיות עם האישה הזאת. הגבול בין זה לבין זה היה כל כך דק, אבל הוא גם באמת פתח את עיניי לבלבול שחשתי בקשר למיניות שלי, ואני אסירת תודה על כך". - קלואי, 23.

מאוהבת בכוכבות

"אני לא חווה יותר מדי התאהבויות בבחורות כרגע בקולג', אבל אני חווה אובססיות לגבי יוטיובריות מסויימות; ולפעמים אפילו מרגישה שזה על גבול ה'לא בריא' עבורי. אני לא בטוחה אם זה הופך אותי ללסבית או שאני סטרייטית, אבל זה גורם לי לחשוב על המיניות שלי הרבה יותר, וזה נפלא בעיניי". - מולי, 21.

© צילום: gettyimages 

"הייתי מתאהבת בחברות טובות שלי"

"כאדם מאד ליברלי, פיתחתי קראשים על בנות שלעולם לא חשבתי שאהיה דלוקה עליהן או אמשך אליהן בעבר. התחלתי לתהות לעיתים אם אני מעריצה בנות בגלל שהן יפות וחזקות, או ממש מאוהבת בהן. התאהבתי בבנות שהייתי חברה טובה שלהן קודם, ואז מצאתי את עצמי תוהה אם אני מרגישה משהו יותר עמוק מסתם אהבה לחברה טובה. אני לא בטוחה אם אני מגדירה את עצמי כסטרייטית או לא, למרות זאת". - מורגן, 22.

ה"גירל קראש" הראשון

"הגירל קראש הראשון שלי היה בכיתה ז'. זו הייתה השנה הראשונה שלי באמריקה, ושמה היה מייגן. היא הייתה בכיתה שלי. היה לה שיער ארוך מתולתל שבדרך כלל היה קשור בקוקו נמוך, והיא הייתה 'טומבוי'. אני זוכרת שיום אחד היא לבשה סקיני ג'ינס כתומים שמאד בלטו, ושבוע לאחר מכן קניתי את אותם המכנסיים. היא הייתה זו שנסעתי איתה ברכבת בפעם הראשונה, איתה הרגשתי הכי חופשייה שיש". - קארן, 22.

© צילום: gettyimages 

כצעירה - מתאהבת בבנות, היום - לסבית מחוץ לארון

"היום, אני מבינה שכל ההתאהבויות שלי בבנות בצעירותי היו אמיתיות לחלוטין, כיוון שאני לסבית מחוץ לארון. אני גם מבינה שחלק מהחברות הכי טובות שלי בצעירותי היו ממש כמו בנות זוג, לפחות בעיני הסביבה. התברר לי ממש לא מזמן שאחת החברות הכי טובות שלי, שהייתי מאוהבת בה, היא קווירג'נדר (לא מגדירה את עצמה כגבר או כאישה)". - טס, 23.

תגובות