שייכות לקהילה הגאה: כוכבות ערוץ דיסני שיצאו מהארון. צילום מסך מאינסטגרם, Getty Images

שייכות לקהילה הגאה: כוכבות ערוץ דיסני שיצאו מהארון

מדמי לובאטו ועד רייבן סימון: לפניכם כמה מהכוכבות האייקוניות של ערוץ דיסני הנוסטלגי והאהוב, שחשפו במהלך השנים האחרונות כי הן משתייכות לקהילה הגאה

לא מעט מכוכבי (או יותר נכון כוכבות) ערוץ דיסני יצאו מהארון בשנים האחרונות, והכריזו כי הם משייכים עצמם לקהילה הגאה בכל מיני דרכים וצורות. מי נמצא ברשימה? הינה היא לפניכם:

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דמי לובאטו

לובאטו כיכבה בסרט הבלתי נשכח של ערוץ דיסני "קאמפ רוק", וגם בתכנית המצליחה "תנו לסוני צ'אנס", ובשניהם גילמה את התפקיד הראשי. כיום, כפי שאתם ודאי יודעים, הפכה לזמרת מצליחה ביותר; ואף הוציאה לאחרונה סרט דוקומנטרי בשם "Simply Complicated", בו חשפה את התמודדותה המפרכת עם התקופות הקשות שעברה. באותו הסרט, חשפה גם כי היא פתוחה לזוגיות עם שני המגדרים: גברים ונשים כאחד. 

מתוך הקליפ
מתוך הקליפ "Really Don't Care" אשר מוקדש לקהילה הגאה © צילום מסך

מיילי סיירוס

מי לא מכיר את "האנה מונטנה"? הכוכבת המתוקה והצעירה כבר מזמן הוכיחה לעולם שהיא כלל אינה ילדה, ופתחה בקריירת סולו מהפכנית ומעוררת השראה בתור אישה בוגרת. היא מתייחסת אל מיניותה ומגדרה כ"זרם", וקוראת לעצמה "פאן-סקסואלית" ו"מגדר נטורלי". היא תרמה רבות לקהילה הגאה מבחינה חברתית, כשפתחה את עמותת "Happy Hippie" אשר מסייעת לנערים גאים חסרי בית. 

© GettyImages

בלה ת'ורן

ת'ורן כיכבה בסדרה המצליחה והבלתי נשכחת "שייק" ("Shake It Up") לצד זאנדיה, ומאז לא נעלמה מאור הזרקורים. היא מככבת בשלל סרטים, סדרות, ואף יצאה לאחרונה מהארון בתור בי-סקסואלית בחשבון הטוויטר שלה.

היילי קיוקו

את קיוקו הכרנו לראשונה בסרט האהוב "לימונד מאות'", לפני שהפכה ל"מלכת הלסביות" (כך מכנים אותה מעריציה) עם הסינגל המצליח שלה "Girls Like Girls" (בנות אוהבות בנות). היא נשארה מחוברת לשורשי-הדיסני שלה, ולאחרונה אף הוציאה אלבום.

אליסון סטונר

את סטונר אתם ודאי מזהים מ"החיים היפים של זאק וקודי" או מתפקידה בסרט "קאמפ רוק" בו גילמה את קייטלין, חברתה הטובה ביותר של מיטשי (דמי לובאטו). לאחרונה יצאה מהארון כקווירית, במאמר מרגש שכתבה ל"Teen Vogue" בשם "איך זה הרגיש להתאהב באישה". במאמר, היא חשפה: "אני, אליסון, נמשכת לגברים, נשים, ואנשים שמגדירים את עצמם בכל צורה אחרת שהיא". ביום בו יצא המאמר, יצא גם הסינגל האחרון שלה.

 

A post shared by @alysonstoner (@alysonstoner) on

רוואן בלנצ'ארד

כוכבת "העולם של ריילי" הפכה לאייקון גאה בזכות פעילותה החברתית ונכונותה לחשוף את עצמה על מנת לעורר מודעות. בכמה וכמה ראיונות היא סיפרה כי היא מזהה את עצמה כקווירית, כיוון שהיא פתוחה לזוגיות עם כל מגדר שהוא.

כך כוכבת
כך כוכבת "העולם של ריילי" נראית היום © צילום מסך מאינסטגרם

רייבן סימון

היו המון שמועות על כך שסימון, כוכבת "כל כך רייבן", היא לסבית. השחקנית יצאה מהארון באופן רשמי ביום בו אישרו נישואין חד מיניים בארצות הברית, וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני יכולה סוף כל סוף להתחתן!".

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות