מה לעשות: כשלא מפסיקים לחשוב על הקראש. צילום: Fotolia

מה לעשות: כשלא מפסיקים לחשוב על הקראש

מאוהבים עד כלות הנשמה? לא יודעים איך להשתחרר מהמחשבות הטורדניות וחסרות התקווה על הקראש, שמציפות אתכם בכל רגע ביום? לא לדאוג! אנחנו כאן בדיוק בשביל זה

אתם יושבים בכיתה, מנסים להקשיב ולהתרכז בדברי המורה - אבל הדבר היחיד שאתם מרוכזים בו, הוא כמה שהחיוך של הקראש שלכם יפה. אז אם גם אתם נתקלתם בבעיה שכזו, הטיפים הבאים ודאי יוכלו לעזור לכם להתמודד עם בעיית ה"טו/מאץ'/רגשות/כלפי/הקראש" שלכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הרכיבו פלייליסט

המחשבות בראש שלכם והמוזיקה שאתם שומעים באוזניות הם דבר פרטי לחלוטין: הרכיבו פלייליסט, ובו רשימת השירים שהכי מזכירים לכם אותם. ככה תוכלו לדמיין את שניכם יחד, ולהנות מרגע מדהים (ולכו תדעו, אולי הוא עוד יתגשם...).

© צילום: Fotolia

כתבו יומן

בדרך כלל, כשיש לנו קראש, קשה לנו שלא לדבר עליהם כל היום - לכן, כדי שתוכלו לפרוק את שעל ליבכם מבלי להציק לסובבים אתכם יותר מדי, אתם יכולים לקחת יומן ולכתוב בו כל מה שתרצו: מה אתם מרגישים, מה הם עשו או לבשו היום, ואפילו אולי לכתוב שיר עליהם. הרגישו חופשי, זה היומן שלכם!

© צילום: gettyimages

שתפו את הקרובים אליכם

אם יומן הוא לא בדיוק הפתרון בשבילכם, ואתם מעדיפים ללכת על האופציה ״הרגילה״: תמיד תוכלו לספר לאחד מבני המשפחה או החברים הכי טובים שלכם מה אתם מרגישים. הם אף יוכלו לייעץ ולתת לכם טיפים לגבי המצב, דבר שיכול מאוד לעזור. רק זכרו שכשלאותו האדם שבחרתם לספר לו יהיה קראש משלו - אתם תהיו אלה שיצטרכו להקשיב לסיפורים (או לחפירות) שלהם...

© צילום: Sutterstock

דברו עם הקראש!

נכון, לדבר עם הקראש פנים מול פנים (או בווצאפ) יכול להיות דבר מאוד מפחיד, אבל זכרו - גם הם בסך הכל בני אדם, בדיוק כמוכם. תוכלו לדבר איתם על משהו שקשור לבית הספר, לפרק האחרון בסדרה בה כולם צופים, או כל דבר אחר שעולה לכם לראש; ואולי תזכו להכיר זה את זה יותר. פיתוח שיחה עם הקראש היא אחת הדרכים הטובות ביותר, שבעזרתה אולי תוכלו להפוך אותם למשהו מעבר לרק קראש!

תגובות