עצות מהאהובים עליכם: כוכבים בטיפים ליציאה מהארון. צילום מסך מאינסטגרם

עצות מהאהובים עליכם: כוכבים בטיפים ליציאה מהארון

חגיגות הגאווה נמשכות; ובמיוחד לאור המאורע, הסלבס האהובים נותנים עצות מהממות באתר "Seventeen" לגבי יציאה מהארון - נושא שלרבים יש קושי בביצועו. עכשיו אתם מסודרים

איזה כיף! חודש יוני עומד בפתח, ואיתו יגיעו גם סיום הלימודים וגם חודש הגאווה - מה שהופך אותו לחודש שמח במיוחד. החגיגות התחילו כבר השבוע, ולקראת תחילתו של חודש הגאווה באופן רשמי - למי מכם שמעוניינים לצאת מהארון, ולא ממש יודעים אם, כיצד, מתי ואיפה; אתר "Seventeen" ביקש ממספר כוכבים אהובים לתת לכם עצות מועילות במיוחד. גם אנחנו כאן, בערוץ יחסים בפרוגי, תמיד בשבילכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תמהרו, חכו עד שתרגישו בטוחים ובנוח

"צאו מהארון רק אם אתם מרגישים שהגיע הזמן עבורכם. אין דבר כזה לצאת מהארון מוקדם או מאוחר מדי, עשו את זה כשאתם, ורק אתם מרגישים מוכנים לכך. כשאתם עושים זאת - הקיפו את עצמכם באנשים שגורמים לכם להרגיש כוכבים ובנוח עם עצמכם. אם מישהו מזלזל ולא תומך - אתם לא צריכים אותו, הקיפו את עצמכם רק באנשים טובים בחיים." - זיקי סמית, סטנדאפיסט טרנסג'נדר.

"אל תתנו לעצמכם להישבר ולהיחשף אם מישהו דוחף אתכם - עשו זאת רק כשהרגע נכון עבורכם". - ג'ושוע ראש, מאנדי מאק בדיסני, שגם התראיין אלינו כשביקר בארץ ממש בפסח האחרון! 

"אין שום לחץ שתצאו מהארון כאן ועכשיו. וודאו שאתם יודעים להבחין מתי אתם מרגישים בטוחים, שאתם לא מסכנים את עצמכם. דעו מראש שיציאה מהארון היא עניין אישי שלכם." - בלייר אימעני, סופרת מוסלמית גאה.

אין חובה בלהגדיר את עצמכם

"דעו שאינכם חייבים להגדיר את עצמכם כרגע, או בכלל לעולם. אתם לא חייבים שום דבר לאף אחד. כל עוד יש אהבה, לעצמכם ולסביבה - הכל טוב. החיים נועדו לניסויים ותהייה." - הזמרת מליסה את'ריג'.

"העצה שלי אליכם היא לחיות את האמת שלכם. היו אמיתיים לעצמכם ואל תסתכלו אחורה בחשש על מה הקהילה מסביבכם חושבת." - ברנדון וולף, פעיל מוכר מהקהילה הגאה.

"אל תסתכלו על מה שכולם חושבים" © צילום: Shutterstock

"מי שלא תהיו, מה שלא תהיו - תהיו יותר מזה. כל כך חשוב להיות אתם עצמכם, זהו הבסיס להכל בחיים. אתם חייבים לגלות מי אתם באמת ומה אפשרי לכם. לאחר מכן עצבו את עצמכם, היו יותר ויותר מכך, יותר ויותר אתם." - ניית'ן לי גרהאם, שחקן הומו גאה.

מצאו את השותפים שלכם לעניין

"אני יכולה לומר מניסיון, שלהרגיש בודדים בתוך העניין הזה הוא הדבר הנורא בעולם. חשוב שתהיה לכם סביבה כלשהי שתומכת בכם. זו לא חייבת בהכרח להיות המשפחה שלכם, זה יכול להיות גם חבר אחד שיגיד לכם שזה בסדר. אני כאן, לפחות, בשביל להגיד לכם שזה בסדר להיות מחוץ לארון!" - סטפני רייס, זמרת לסבית גאה שכיכבה ב"דה וויס" האמריקאי.

"מצאו אנשים שאוהבים אתכם. המשפחה שלי לא תמיד הייתה שם עבורי, אבל החברים הטובים שמילאו את מקומם כן היו שם. תמיכה היא הכל: אם אתם מרגישים פחד או בדידות ושאתם הולכים להישבר, מצאו לפחות את האדם הזה שיציל אתכם מהנפילה - הוא באמת יציל." - היוטיוברית הטרנסג'נדרית הגאה ג'יג'י גורג'ס, אותה גם ראיינו בביקורה בארץ בשנה שעברה. 

דעו שהסביבה התומכת תגיע

"גם אם אתם מרגישים שלא קיבלתם את התגובה שרציתם כשיצאתם מהארון סוף כל סוף; דעו שיש אנשים ברחוב הקרוב, בשכונה או ברשת, שכן יהיו שם בשבילכם עם התגובה שציפיתם לקבל והחיבוק החם, בשביל לקבל אתכם. החשיבו אותי כאחד מהם." - רוס מתיוס, שופט "רופול מירוץ הדראג" ומנחה "GLAAD awards".

© צילום: Sutterstock

"דעו שיש מאחוריכם קהילה תומכת, לא משנה מה. בין אם הם מכירים אתכם או לא - יש לכם משפחה תומכת." - אלכס ניואל, כוכב גלי.

"אתם נפלאים, ואני אוהבת אתכם. הכל יהיה בסדר, אבל יש לעזור למצה להיות 'בסדר'. גם אני אעזור." - האנה הארט, יוטיוברית מוכרת.

"יש לכם את משפחת הקהילה הגאה כדי לתמוך בכם, אז לא משנה מה קורה במעגל הקרוב אליכם כרגע - יש מעגל יותר גדול וקרוב מזה, אל תדאגו. אם זה הולך מעולה - מדהים. עזרו לחברים נוספים לצאת מהארון, ולהרגיש נפלא כמוכם." - פרנקי גרנדה.

תגובות