דברים שכדאי לומר לבני הזוג, חוץ מ"אני אוהב/ת אותך". צילום: Fotolia

דברים שכדאי לומר לבני הזוג, חוץ מ"אני אוהב/ת אותך"

אין בכוונתנו להמעיט בערכן של שלוש המילים מחסירות הפעימה האלה; אבל ישנם משפטים נוספים בעלי השפעה חיובית על מערכת היחסים, שחיוני ומשמעותי לדעת לומר בזמן המתאים

כך תגידו לבני הזוג שלכם שאתם אוהבים אותם, אפילו מבלי להזכיר את המשפט - אלא על ידי משפטים אחרים, שהם יותר מישמחו לשמוע אתכם אומרים אותם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"אני מעריך/מעריכה אותך"

אנחנו בטוחים שיש המון דברים שאתם עושים אחד בשביל השני, משוכנעים שהם מובנים מאליהם ולא מצפים להכרת תודה - אבל פעולות של טוב לב משתוות לפעולות של אהבה, ולדעת שהן מוערכות על-ידי הצד השני הוא דבר שמרטיט את הלב ומקפיץ את ההרגשה הטובה כלפי מעלה פלאים.

"את/ה יכול/ה לעשות את זה!"

אחד התפקידים החשובים ביותר שיש לבני הזוג בחיינו, הוא תפקיד המעודד/ת: בין אם בני הזוג שלכם עומדים בפני פרוייקט ענק ומשמעותי, או בין אם מדובר במעשה קטן אך מרתיע שעל בני זוגכם לבצע - זה הזמן שלכם להוציא את הפונפונים, ולעודד אותם בקריאות גאווה חזקות של שמם.

אחד התפקידים החשובים ביותר של בני הזוג בחיינו
אחד התפקידים החשובים ביותר של בני הזוג בחיינו © צילום: Fotolia

"אני גאה בך"

לאחר שהם סיימו את הפרוייקט הענק (או המעשה הקטן אך המרתיע), הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור בני זוגכם הוא לנפח את החזה, ולהביא לידי ביטוי את כל הגאווה הרבה שאתם מרגישים כלפיהם באותו הרגע (ובכלל). אם הם מרגישים שהם הרשימו את עצמם זה נהדר, אבל אם הם ידעו שהם הרשימו גם אתכם - הם ירגישו מדהים מכל בחינה אפשרית.

"את/ה יפה"

כולנו קיבלנו מחמאות שלא הגיעו מהלב, ובשל כך המשפט הזה רק גורר אחריו גלגול עיניים; אבל אין הרגשה שמשתווה לרגע בו אהוב או אהובת ליבכם מוציאים את המשפט הזה מהפה שלהם, גם אם בעיניכם אתם נראים הכי גרוע שאפשר - ואתם יודעים שהם באמת מתכוונים לכך.

"אני תומך/תומכת בך"

אם בני הזוג שלכם ידעו שאתם תמיד תעמדו לצידם, הם ירגישו כאילו כל הכוח של השב"כ, הצבא וה-ק.ג.ב עומד מאחורי גבם. הם מיד ירגישו שאין דבר שהם לא יכולים לעשות.

הם יודעים שתמיד תהיו מאחורי גבם
הם יודעים שתמיד תהיו מאחורי גבם © צילום: Shutterstock

"סליחה"

אנחנו לא מתכוונים למילה שנזרקת לה באמצע ויכוח, במטרה לעצור אותו ולהשתיק את בני הזוג הכועסים. אנחנו מתכוונים למילה שמשמעותה הנסתרת היא: "אנחנו מבינים מהיכן הכעס שלכם מגיע, אנחנו מרגישים רע שהבאנו למצב הזה והולכים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי שזה לא יקרה שוב." האם יש משהו שמביע אהבה יותר מזה?

תגובות