מרגשת: אריאנה גרנדה במכתב מעצים לקהילה הגאה. צילום: Getty Images

מרגשת: אריאנה גרנדה במכתב מעצים לקהילה הגאה

גם אריאנה גרנדה חוגגת את חודש הגאווה: הזמרת האהובה בחרה להראות את אהבתה ותמיכתה בקהילה הכי צבעונית ויפה שיש, באמצעות מכתב שכתבה כחלק משיתוף פעולה עם אתר "בילבורד". קראו ושאבו המון השראה

חודש יוני ידוע ברחבי העולם כולו כחודש הגאווה. במקומות שונים בעולם וגם בארצנו הקטנה, נערכים "מצעדי גאווה" מרובי משתתפים. המון אנשים חוגגים את נטייתם וזהותם המינית - ובכלל את קבלת האחר והשונה - ומפיצים המון אהבה. גם הזמרת הפופולרית אריאנה גרנדה הביעה תמיכתה בקהילה: כחלק משיתוף פעולה עם אתר "בילבורד" לכבוד חודש הגאווה, כתבה מכתב מעצים ומרגש המופנה לקהילה הלהטבא"קית.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"הקהילה הגאה מביאה איתה כל כך הרבה אושר ואהבה, עד כדי כך שזה משפיע על כל האנשים בעולם". כך מתחילה גרנדה את המכתב המעצים, ומדגישה את השפעתו של אחיה הגאה, פרנקי גרנדה, בבית ילדותה: "גדלתי לצד אח גדול שהינו הומו, ובעצם כל מעשה או פעולה שלו - חיקיתי. הוא היה האיידול שלי. כל מה שפרנקי עשה, הייתי עושה גם. אני לא יכולה לזהות שוני בין פרנקי שלי לפני שהוא יצא מהארון ולאחר מכן. הוא תמיד היה פשוט... פרנקי".

הכוכבת אף מוסיפה ומספרת כי השיח בביתה תמיד היה כל כך פתוח: "מיניות ומגדר מעולם לא היו נושאים שאני ומשפחתי היינו מפחדים לדבר עליהם".

"מעולם לא היה משהו בנושא שפחדנו לדבר עליו". אריאנה ואחיה פרנקי © צילום מסך מיוטיוב

"אנשים שמזדהים כ'קוורים' לימדו אותי להתאפר, והתמיכה שלהם הייתה בערך כל מה שיכולתי לרצות ולדמיין כשחשבתי על המטרות העתידיות שלי בקריירה שלי. אין דבר יותר מדהים בעיניי מאשר לפגוש מעריץ קוויר שלי בבית קפה, למשל (וזה קרה), ולשמוע אותו אומר לי שהמוזיקה שלי עזרה לו או לה להפוך למי שהם היום".

בסיום המכתב, היא מספרת על התשוקה שיש לה להמשיך ולהשפיע על אלו שבוחרים להקשיב: "אני מקווה להמשיך ליצור עבורכם מקצבים ושירים שעוזרים לכם לעטוף את עצמכם בנוחות ולחוות את החיים הכי יפים וטובים שאתם יכולים לחוות". בנוסף, היא מזכירה לכולם בכוחה של המוזיקה באשר לאהבה: "אהבה היא כמו מוזיקה. היא לא יודעת גבולות ולא מכוונת מגדרית לאף אחד, לא למיניות של אף אחד, וגם לא למוצא, לדת, גזע וכל מה ש'מבדיל'. זו מותרה חופשית יוקרתית ומהנה שכל האנשים יכולים להישאב אליה ולהנות מכל רגע שלה".

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שהזמרת האהובה שלנו מראה את פתיחותה ואהבתה לקהילה הגאה, שכן היא היא כבר דיברה בריאיון שזכור לכולנו עם המגזין המצליח "וי" על תמיכתה בקהילה, ופתחה בתקשורת כבר פעמים רבות על הקשר הקרוב שיש לה עם אחיה הגאה פרנקי ועם חברים רבים אחרים מהקהילה; ואיך כל אלה השפיעו עליה לדבר בקול רם ולהתנגד להומופוביה. בנוסף, גרנדה חשפה לא פעם כי שירה הידוע "Break Free" מאלבומה השני, מוקדש לקהילה הגאה ונועד כדי להוקיר אותה.

 

אנחנו אכן מקווים שאריאנוש תמשיך להפיץ אהבה וגאווה וכן גם רבים ואחרים, כל אחד מכם! חודש גאווה שמח לכולם!  

תגובות