קן לשינוי: לראשונה ברבי עם פרוטזה וברבי קירחת. צילום: באדיבות חברת מאטל

קן לשינוי: לראשונה ברבי עם פרוטזה וברבי קירחת

חברת ברבי העולמית משיקה בובות חדשות במגוון מאפיינים מגדריים, גופניים ותרבותיים ולראשונה תשווק בובת ברבי ללא שיער, בובה עם פרוטזה ואפילו בובת קן עם שיער ארוך

תפיסות מודל היופי והאופנה משתנות ומתפתחות ככל שהשנים עוברות. אנחנו רואים יותר ויותר מודלים שונים של יופי - החל ממודל שמציג גוף מלא ועד מודלי יופי ממוצאים אתניים שונים. אפילו בובת הברבי המפורסמת עברה שינויים, והיום השינוי מגיע לשיאו עם השקת ליין חדש של הבובות הכי מפורסמות בעולם, שחטפו לא פעם ביקורת על היותן בובות לא מייצוגת מבחינת מודל היופי.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

© באדיבות חברת מאטל

לראשונה, משיקים בובות ברבי המשלבות עוד ועוד מאפיינים מגדריים, פיזיים ותרבותיים שונים, כולל גווני עור, צבעי עיניים, צבעים וטקסטורות שיער שונות, מבני גוף ופנים, וסגנונות אופנתיים מגוונים.  המטרה היא לעודד בנות ונערות להתחבר לסוגים שונים של נשים ואנשים, ולחוות ולהתוודע לעולם הרחב סביבן.

לראשונה תושק בובת ברבי ללא שיער, ברבי כהת עור עם פרוטזה זהובה וברבי עם מחלת העור הנדירה ויטיליגו (בהקת) שיוצרה בליווי צמוד של רופא עור ואשר אב הטיפוס שלה הוצג בשנה שעברה באינסטגרם של ברבי. בנוסף, לראשונה יושקו גם בובות קן עם שיער ארוך וקן ג'ינג'י. 

© באדיבות חברת מאטל

בנוסף יושק גם קו חדש של 'וולנס' ובריאות שחשוף ילדות ונערות ליתרונות אורח החיים הבריא באמצעות משחק, בין היתר קולקציה זו תכלול בובה שמתרגלת מדיטציה ומיינדפולנס באמצעות חמישה תרגילים שכוללים אפקטים של אור וצליל שמעודדים את הצעירות לנסות התרגול גם בעצמן.

תגובות