דמי לובאטו על יציאתה מהארון: "רעדתי, בכיתי והייתי מוצפת ברגשות". צילום מסך מאינסטגרם ddlovato@

דמי לובאטו על יציאתה מהארון: "רעדתי, בכיתי והייתי מוצפת ברגשות"

דמי לובאטו ידועה בתור אישה חזקה ועוצמתית, שלא חוששת לדבר בפומבי על נושאים רגישים. בשבוע שעבר, היא חשפה בפנינו את סיפור יציאתה מהארון מול הוריה, שלדבריה - לווה בהמון דמעות ורגשות עזים

יציאה מהארון היא פעולה מלחיצה ולא פשוטה בכלל, במיוחד כשהיא נעשית מול ההורים: הרי שאחד מהחששות העיקריים של היוצאים או היוצאות מהארון, הוא שהוריהם לא יקבלו אותם ומערכת היחסים ביניהם תדרדר באופן קיצוני. בשבוע שעבר, אלילת הנוער - דמי לובאטו, שיתפה את מעריציה בכך שגם היא חששה מהתגובה של הוריה ליציאתה מהארון, והייתה מאוד לחוצה לקראת האירוע המשמעותי הזה. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הווידוי המרגש ומעורר ההשראה של לובאטו, נאמר על ידה במהלך התארחותה בתוכנית האירוח של אנדי כהן. לדבריה, היא יצאה מהארון מול הוריה עוד בשנת 2017 והיא מאוד חששה מתגובתם. היא איננה ידעה כיצד הם יגיבו לתגלית המרעישה, ויותר מכל - היא לא ידעה כיצד לספר להם שיתכן שהיא תבלה את שארית חייה עם אישה, מבלי שיגיבו לכך באופן שלילי.

 

בסופו של דבר, לשמחתה (ולשמחתנו) - הוריה של לובאטו קיבלו אותה כמו שהיא והגיבו באופן חיובי ביותר. לדבריה: "היציאה מהארון הייתה מאוד אמוציונלית וקשה עבורי, אך זה בהחלט היה רגע יפה ומרגש. אחרי שהכל נגמר - אני רעדתי, בכיתי והייתי ממש מוצפת ברגשות". אומנם היציאה מהארון לא הייתה פשוטה עבור לובאטו ודרשה ממנה המון כוחות נפשיים, אך היא נגמרה באופן הרבה יותר חיובי מהמצופה.

לובאטו הוסיפה ואמרה שאביה לא היה מופתע מהווידוי שלה ותמך בה יותר ממה שהיא ציפתה. אולם, ההפתעה האמיתית הייתה התגובה של אמה, שלדבריה של לובאטו: "היא הייתה האדם שהכי חששתי מהתגובה שלו. הייתי מאוד לחוצה לפני שיצאתי בפניה מהארון, אבל בסופו של דבר היא פשוט אמרה לי 'אני רק רוצה שתהי מאושרת'". 

© צילום מסך מאינסטגרם @ddlovato

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה לובאטו מדברת בפתיחות על נטיותיה המיניות: בשנת 2018, במהלך ראיון למגזין InStyle, לובאטו שיתפה את מעריציה בכך שהיא איננה נמשכת למין או מגדר ספציפי, אלא שהיא מעדיפה לא להגדיר את עצמה באופן חד משמעי. לדבריה: "אני חושבת שכל אהבה היא אהבה אמיתית, וניתן לחוש אותה עם כל המגדרים. אני אוהבת את החופש לפלרטט עם כל אחד או אחת, ללא קשר למגדר או למין שלהם". 

למעשה, לובאטו נמנעת מהגדרה עצמית מדויקת ובכך מזכירה לכולכם וכולכן שיש בידיכם את הזכות והיכולת לחיות בחופשיות, ללא הגדרות חד משמעיות וללא היכנעות ללחץ חברתי ומוסכמות חברתיות נפוצות. עליכם לזכור שחוסר יכולת להגדיר את המשיכה המינית שלכם היא לגיטימית לחלוטין, וקיימת אפילו בקרב אנשים מבוגרים ומפורסמים, כמו לובאטו. קבלו את עצמכם והכילו את כל המורכבויות שלכם, כי הן אלה שהופכות אתכם למי שאתם. 

תגובות