דמי לובאטו: "הייתי כותבת שירים על בנות וכולם חשבו שמדובר בבחור". gettyimges.IL\Emma McIntyre

דמי לובאטו: "הייתי כותבת שירים על בנות וכולם חשבו שמדובר בבחור"

זה התחיל בילדותה, כשצפתה בסצנה מתוך סרט ידוע והמשיך לשלושה שלבים בהם בחרה לחשוף את נטייתה המינית. אתמול (א') צויין היום הבינלאומי ליציאה מהארון ולכבוד כך - דמי לובאטו דיברה בפתיחות על מסעה לגילוי זהותה הקווירית

ביום שישי האחרון, הנחתה הזמרת והיוצרת דמי לובאטו את הלייב-סטרים "יוצאים מהארון 2020" בפייסבוק, לצד כוכב סדרת הטלוויזיה "עין קווירית", טאן פראנס. השניים הנחו את הלייב לכבוד היום הבינלאומי ליציאה מהארון שחל אתמול (א'); ובמהלכו סיפרה הזמרת בכנות על הנטייה המינית שלה ועל מסע יציאתה מהארון.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

במהלך השיחה של השניים לגבי נושא זה, לובאטו פתחה והרחיבה על תהליך היציאה שלה, בעודה מתייחסת לחלקים מתוך סרט ידוע משנות ה-90 - "משחקי פיתוי". הזמרת סיפרה שהסרט היה עבורה מעין מקפצה לגילוי נטייתה המינית: "הייתי די קטנה ולא הייתי אמורה לצפות בסרט הזה, אבל צפיתי בו בכל זאת" היא ענתה לפראנס כאשר שאל אותה מתי הרגישה בפעם הראשונה שהיא קווירית. "הייתה הסצנה בה שרה מישל גלר וסלמה בלייר התמזמזו על המדשאה בפארק ואני זוכרת שחשבתי: 'הו, רגע, אני ממש אוהבת את זה!'".

עם זאת, בזמן שלובאטו ניסתה להבין את הדברים מול עצמה, היא לא הייתה בהכרח מוכנה לחשוף את הנטייה שלה מול העולם עדיין. למשך זמן מה, היא הסבירה, היא פנתה לעולם המוסיקה כמקום להיות בו מי שהיא באמת. "היו פעמים בהם כתבתי שירים על בנות, בעוד המעריצים שלי חשבו שכתבתי אותם על בחור מסוים," חשפה הזמרת. "אני מופתעת שאף אחד מהם לא הסיק שחלק מהשירים היו על נשים מסוימות. כן שיתפתי את העולם בדברים אך יחד עם זאת, לא הייתי ברורה לגמרי לגבי הדבר הספציפי שעליו אני מדברת. המוסיקה הייתה העולם הבטוח שלי".

© gettyimages_il/ Rachel Murray

הזמרת המשיכה וסיפרה שכמו רבים אחרים, היא יצאה מהארון בצעדים קטנים והתחילה במעגל הקרוב אליה ביותר, שכלל אנשים אהובים שעליהם סמכה. "די סיפרתי לכל החברים שלי ולאחותי הגדולה כשהייתי בת 17, הם ידעו לפני ששיתפתי את הוריי ואחר כך כבר חשפתי זאת בציבור. אלה היו שלושת השלבים שלי" היא שיתפה.

בשנים האחרונות, לובאטו הייתה פתוחה לגבי נטייתה המינית, יותר ויותר ככל שעבר הזמן. בשנת 2016, הזמרת הסבירה שמעולם לא הרגישה שהיא צריכה הגדרה והנטייה שלה היא מאוד "גמישה". בעוד שהיו המון השערות ועניין רב סביב נטייתה המינית של הכוכבת מצד מעריציה, לובאטו טענה שהיא תמיד בחרה לדבר על הנושא בתנאים שלה. בנוסף לכך, מוקדם יותר השנה, הזמרת נזכרה בחוויה של יציאתה מהארון מול הוריה: "האמת שזה היה די מרגש, אבל גם מאוד יפה".

© צילום מסך מאינסטגרם

כנותה של לובאטו לגבי נושא זה יכולה להיות תזכורת חשובה מאוד לכך שכל אופן בו אתם מגדירים את נטייתכם המינית הוא בסדר – וזה כולל גם הימנעות מהגדרות בכלל או להרגיש שונה לגבי זהותכם בכל שלב אחר בחייכם. מעבר לכך, יציאה מהארון עשויה להיות שונה עבור כל אחד; ולא משנה באיזה שלב אתם במסע שלכם אל עבר גילוי זהותכם, היא תקפה ואמיתית והבחירה בדרך לחשוף אותה מול העולם, נשארת שלכם תמיד.

תגובות