גאים במי שאנחנו: השתמשו בציטוטים הבאים כדי לתמוך בחברים. גטי אימגס

גאים במי שאנחנו: השתמשו בציטוטים הבאים כדי לתמוך בחברים

חודש הגאווה (יוני) מזכיר לנו עד כמה חשוב לקבל את הסביבה שלנו ולתמוך בחברים שמגלים אומץ ויוצאים מהארון בפנינו. הוא מזכיר לנו תמיד להיות שם עבורם ולהגיד את המילה הנכונה ברגע הנכון, כדי לעזור להם לעבור את התהליך המרגש והמפחיד בו זמנית של יציאה מהארון. המיומנות של לבחור את המילים הנכונות, היא נרכשת. והציטוטים הבאים כאן בשבילכם, כדי שתוכלו בהשראתם לעזור לאחרים

 

תדמיינו סיטואציה: חבר טוב יצא מהארון בפניכם. אתם מתרגשים בשבילו וגאים בו, מבטיחים שתהיו כאן עבורו לאורך כל הדרך. בהמשך השיחה, החבר משתף שהוא נתקל בקשיים במהלך היציאה - בין אם מדובר על פחד מהתגובה של הסביבה, בין אם מדובר על חוסר קבלה של הוריו, או בכל דבר אחר… הכתבה הבאה נוצרה במיוחד עבור מצבים כאלה. שתפו את החבר בציטוטים הבאים, ואולי (בתקווה) הם יצליחו לחזק אותו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

      1. "הרצון להיות מישהו אחר הוא בזבוז של האדם שאתה" (מרילין מונרו)
      2. "החיים הם מסע בו אנו מוצאים את עצמנו, את הכוח שלנו, בו אנו חיים למען עצמנו ולא בשביל אחרים" (מריסקה הרגיטאי)
      3. “הפחד הגדול ביותר בעולם הוא הפחד מהדעות של אחרים וברגע שאתה מפסיק לפחד מהעדר, אתה כבר לא כבשה, אתה הופך להיות אריה. שאגה אדירה מתעוררת בלבך, שאגה של חופש" (אושו)
      4. © adobestock
      5. “רק אתה יכול לשלוט על העתיד שלך" (דוקטור סוס)
      6. "כאשר אתה מפסיק לחיות את החיים שלך על סמך מה אחרים חושבים עליך, החיים האמיתיים מתחילים" (שאנון אלדר)
      7. "ברגע שיודעים מי אתה, תמיד יש מי שיבוא אליך בטענות שאתה כזה" (רומן גארי)
      8. © adobestock
      9. “בסוף, אנשים הולכים לשפוט אתכם בכל מקרה. אל תחיו את החיים בניסיון להרשים אחרים. תחיו את החיים בניסיון להרשים את עצמכם" (מקור לא ידוע)
      10. "מכל מה שתפגוש במסע שלך, בני האדם יהיו הסכנה הגדולה ביותר. אבל אם תזדקק לעזרה, הם אלו שיעזרו לך. זכור זאת, והמסע שלך יצליח" (לינדה סו פארק)
      11. “אתם יכולים לסגור את העיניים כדי לא לראות את הדברים שאתם לא רוצים לראות, אבל אתם לא יכולים לסגור את הלב כדי לא להרגיש את הדברים שאתם לא רוצים להרגיש" (ג'וני דפ)
תגובות