טור אישי: אין תירוצים! המדריך המלא לגבר המתלונן . צילום: אינסטגרם, @gefenbarkai

טור אישי: אין תירוצים! המדריך המלא לגבר המתלונן

כל פעם מחדש אתה חושב שהפעם זאת לא ההיא שתשנה לי את החיים, אז הגיע הזמן להכיר את העולם שהולך לדפוק אותך כל פעם מחדש

תפסיק בבקשה לז**ן בשכל, ואל תמציא לך תירוצים. אתה לא עסוק, אתה לא טוב מידי בשביל זה, אתה לא שווה יותר, אתה פשוט לא. אתה לא מרגיש את ה'זה'. אז תפסיק לחיות בסרט בבקשה שאתה איזה רווק מבוקש ואתה זה שבוחר לא להיות עם מישהי, לא משנה כמה טוב אתה ניראה או איזה אופי מדהים יש לך, תעשה כמה צעדים בשבילה ובשבילך. 

עוד במדור היחסים בפרוגי

 

אמנם זה הולך לסתור אחד את השני, אבל ככה זה. אתה מרגיש שאתה כל הזמן במרדף לאחר האחת, הבלונדינית עם העיניים הכחולות והאופי המצחקק, או מי שהיא ה״טייפקאסט" שלך, "המושלמת" שתהפוך לך את החיים. אז תוותר, אתה לעולם לא תמצא מישהי ב"טייפ" שלך, גם אם הבקשות שלך נורמטביות ולא בר רפאלי. תכיר את העולם. הכרתם? יופי, אז תרשה לי לספר לך שעולם הזה, הוא הדבר שימשיך לדפוק אותך בכל צורה בחיים, כן יש לו כמה הנפקות טובות, אבל עדיין הוא לא הכי חביב ולכן את הדוגמנית ויקטוריה סיקרט שלך לא תקבל. 

"את הדוגמנית ויקטוריה סיקרט שלך לא תקבל"

אז כבר עברנו כאן תהליך, ושחררת את עניין ה"מושלמת" בראש, עכשיו תצאו לדייט, הרגשתם את ה'זה'? היה בניכם חיבור טוב? יופי זה מתקדם, עכשיו אתה תתקדם, תעשה משהו, תקבע עוד דייט, אל תוותר כל כך מהר. אתה חייב להבין שה'זה' הוא לא המושלם הזה, זה איך שאתה מתחבר לבן אדם, וזה הרבה לפני שאתחיל על אהבה.  

גם ג'סי היימן לא ציפה לזה... © צילום מסך מיוטיוב

אתה אף פעם לא עסוק מידי!!!!!

ועכשיו ברוך הבא לעולם סרטי התירוצים. "אני עסוק מידי", "יש לי מבחנים", "יש לי המון עבודה", "אני לא מוכן לזה", "כולם יחשבו שאני מטומטם", "מה אני צריך לנסוע עכשיו 10 דקות עד שאגיע אליה". אז אתה אף פעם לא עסוק מידי, פשוט תלמדו ביחד, אתה תלמיד - כמה אתה יכול כבר לעבוד, מה אתה עוגה לפחות תנסה, אז שיחשבו - לא קרה כלום, כן זה רק עוד אוטובוס. אתה רואה איך תוך שנייה פתרתי לך את כל הבעיות שלך? כן, שנינו יודעים שאתה תמשיך להמציא לך תירוצים. אתה יודע למה? כי אתה פחדן. כולנו פחדנים. ולכן אתה צריך להתגבר על התירוצים שלך, ולזרום, לחיות, לאהוב.  

© shutterstock

אחרי שהצגנו פתרונות ועברנו תהליך מסוים, גברים יקרים, בבקשה תיישמו את זה, אתם יודעים למה? כי גם אנחנו הנשים חוות את אותה בעיה בדיוק, או לפחות אני, והתירוץ האחרון שנשאר לי זה, אין לי כוח להפסיק לתרץ, אז לפחות בשבילי, תעשו אתם הפעם כמה צעדים למען מערכת יחסים, כי הפעם ליישם, זה לא ממש יקרה. אז תפסיקו לז**ן בשכל ויאלה, נתראה בדייט הבא.

אז זהו שלא בייבי
 
תגובות