5 אפליקציות שיעזרו לכם לארגן מסיבת וולנטיין דיי . shutterstock

5 אפליקציות שיעזרו לכם לארגן מסיבת וולנטיין דיי

יום האהבה הוא לחגוג אהבה והחברים הם המשפחה האהובה שאנחנו בוחרים לעצמנו. זה לא קשור לפרחים או לשוקולד, למרות שזה נחמד, אבל להיות רווקים בחג האהבה לא חייב להיות מדכא. תנו לאפליקציות האלו לארגן לכם את מסיבת יום האהבה השווה ביותר לכל החברים

אם לקבל שוקולדים ולאכול לאור נרות זה לא ממש הקטע שלכם, אז, כמו כל דבר בחיים, יום האהבה הוא מהנה יותר עם חברים. בין אם אתם רווקים או לא, חגיגות עם החברים שאתם אוהבים תגרום ל-14 בפברואר להיות הרבה יותר נסבל מאשר לבזבז אותו לבד. לפני שאתם חושבים על זה כעוד "רעיון מטומטם" עבור אנשים רווקים, זכרו שאתם כנראה לא היחידים שיבלו את יום האהבה לבד.

כמובן, אין כללים לגבי אופן בו צריך לבלות את יום האהבה, אבל מסיבה עם חברים בהחלט שווה לשקול. האווירה השמחה והאהבה הם חלק ממה שהופך את יום האהבה עם חברים לכל כך מיוחד. מחפשים השראה כדי להתחיל לארגן את מסיבת יום האהבה? הנה כמה רעיונות כיפים שיתנו לכם את ההשראה שאתם צריכים.

 

© צילום מסך מהיוטיוב

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

1. נושא המסיבה

תנו למסיבת יום האהבה שלכם נושא (כן, גם להציע לכולם להגיע בסוודרים זה אחלה). ספרו לכל החברים איך להתלבש ל"תפקיד" ועשו תחרות לתלבושת הטובה ביותר. בסוף הערב, כדי לקחת את הפן האישי צעד אחד קדימה, הדפיסו תמונות שלכם עם החברים ותלו על הקיר. כמובן, היצירה הזו לא יכולה להיות שלמה בלי תמונות טובות. אפליקציות לעריכת תמונות כגון camera360 יכולות לעזור לכם.

2. ארוחה ביתית

מה יותר טעים מארוחה עם קינוחים בלבד? אפליקציית אוכל טוב מציעה מגוון רחב של מתכונים שונים שתוכלו להכין כדי ליצור עוגיות בצורת לב או מאכלים אהובים. אפשר לעקוב צעד אחר צעד במתכונים עם צירוף תמונות וסירטוני וידאו שיהפכו את האפייה והבישול לכיפים וקלים יותר. החברים יותר לא יתלוננו שאתם שורפים את האוכל, זה גם פלוס.

© צילום מסך מהאפליקציה

3. חפש את המטמון

תוסיפו טוויסט ליום האהבה עם מעט "ציד נבלות" סביב דברים שאתם אוהבים (אחרי הכל, זה יום האהבה). נסו ליצור רמזים על חברי הקבוצה מתוך בדיחות פנימיות כדי לראות אם החברים שלכם זוכרים את הפרטים הקטנים עליכם או על שאר החברים, ואפילו להציע פרס לזוכה המאושר. אפליקציית Klikaklu מאפשרת לכם ליצור משחק "ציד נבלות" מותאם אישית, להשלים רמזים עם תמונות בתוך אפליקציה ואפילו לשתף. אם אתם עצלנים לכתוב את הרמזים בעצמם, האפילקציה הזו בטוח תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים. 

4. משחקים

משחקי קלפים תמיד כיף לשחק, אבל הם לא תמיד כיפים לבד. קלפים נגד האנושות מאז ומתמיד היו אהובים במסיבות שכאלה ומצחיקים את כל מי שנמצא בחדר. האפיליקציה עם קלפי השאלה השחורים הם הגרסה מורחבת של קלפים נגד האנושות, וזה מאפשר לכם למלא בתוכם תשובות מצחיקות, שלעיתים לא מתאימות, אך השילוב יוצא קורע. 

© צילום מסך מהאפליקציה

5. אנשים חדשים

אין לכם מספיק חברים להזמין למסיבת יום האהבה? Friendable היא אפליקציה המאפשרת לכם להכיר חברים חדשים הקרובים אליכם. הטוב הוא שאפשר להקים דרכה אירועים ולהזמין את החברים כדי שיעזרו לכם לתכנן את המסיבה. להכיר חברים חדשים ולהפגיש בין החברים החדשים לחברים הישנים שלכם יהפכו את יום האהבה לזיכרון שלא תשכחו כל החיים. כי אין שום דבר יותר טוב מלהיות ביחד.

תגובות