הוא והיא קובעים: מי צריך לשלם בדייט ראשון?. ויקטור ולינוי ברגעים מאושרים לפני הדייט. צילום פרטי

הוא והיא קובעים: מי צריך לשלם בדייט ראשון?

ולנטיין דיי עוד שנייה פה, ואנחנו החלטנו לשלוח את ויקטור ולינוי לדייט ראשון מביך במיוחד. מי מהם שילם בסופו ומה יש להם להגיד על זה?

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

היא: חצי-חצי ונוריד את האגו

כשיוצאים לדייט, יש שיגידו שהשאלה המוחצת היא 'מי ישלם בדייט?'. אז יש כמה שחושבים שהגבר צריך לשלם (האמ ספוילר, ויקטור) כי זה אומר הרבה על מהלך הדייט. לעומת זאת, אני ממש לא חושבת ככה. למה הגבר צריך לשלם עלינו? אף פעם לא הבנתי את זה, באמת. למה להתלהב מזה שמוציאים עלינו כסף? אני בעיקר מרגישה מה"מחווה" הזו כאילו הגבר הוא זה שקונה אותי בכסף שלו, אני מרגישה חייבת לו וזה ממש לא צריך להיות ככה. בואו ניהיה שווים בקטע הזה, נוריד את האגו שלנו ונהנה מהדייט בלי לחשוב מי שילם על מה. בואו ניפטר מההרגל הזה, כי אפילו לי אין מושג מי העתיק שאמר שככה זה צריך להיות.

בכנות, גם אותי לימדו שהגבר צריך לשלם עלייך. סיפרתי לויקטור שהלכתי לא מזמן לדייט עם מישהו והלכנו לאכול פיצה. לבסוף רק אני שילמתי, ושחזרתי סיפרתי להורים ולחברות שלי והם אמרו "הוא לא שילם עלייך - הוא לא שווה את זה. תתרחקי". אמנם, אני לא אומרת שרק הבחורה תשלם (לפחות לא בדייטים הראשונים), אני אומרת שזה צריך להיות חצי- חצי בייחוד בדייט ראשון, כי בגיל שלנו לא לכולם יש עבודה ובדרך כלל מקבלים את הכסף מההורים. אני לא חושבת שצריך ללחוץ עליו שישלם עלייך, להפך תתווכחו שזה יהיה חצי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

הוא: להיות גבר זה לשלם על הדייט

"אני משלם" - אמרתי בזמן שקראתי למלצרית והצאתי את הארנק מהכיס של הג'ינס. זה התפקיד שלי. כן, תפקיד. אחד מהדברים שעושים אותי גבר הוא לשלם על הדייט, ואולי אפילו להגיד נהניתי איתך. "אני משלמת" היא אמרה, תוך כדי שהיא חופרת בארנק שלה וניסתה לשכנע אותי, אולם אני לא הייתי מוכן לוותר. אני אוהב לשלם בדייטים ומכיר מלא חברים שלי שגם כן. אישית, זה מרגיש שיש לי שליטה במצב. לקחת את הדברים בידיים שלי, להגיד שאני הגבר ואני משלם. פמיניסטיות אולי יעיפו אותי עכשיו, אבל ההפך הוא הנכון - אני מגדיר את עצמי כסוג של פמיניסט.

תבינו, לכל אחד יש את הגבולות שלו ואת מה שהוא מאמין בו, אבל על לשלם בדייט אני לא מוכן לוותר. כן, אני יודע ומאמין שנשים יכולות לעשות הכל כמו הגברים, זו בושה? ולמי שחשב אחרת, אני לא מסכים עם הטענה של לינוי שהתשלום על הדייט הוא קנייה של הבחורה. אז אחרי ששילמתי על הדייט אחרי ריב ענק עם לינוי, אנחנו נפרדים והיא לא שלי, היא של עצמה, ובעיקר, היא לא חייבת לי שום דבר. ואני? אני רק שילמתי על הדייט.

© צילום מסך מהיוטיוב
 
תגובות