לעולם אל תחשבי שאת לא טובה מספיק. צילום מסך מהאינסטגרם

לעולם אל תחשבי שאת לא טובה מספיק

"להיות רווקה זה לא אומר שאף אחד לא רוצה אותך, זה רק אומר שהנפש התאומה שלך מחכה לזמן הנכון להיכנס לחייך" - לילי כורם בטור אישי על מה זו רווקות בשבילה

"פעם, להיות לבד העיד על כך שאף אחד לא רוצה להיות איתך, היום אני מבינה שזה אומר שאני מספיק חכמה וסקסית כדי לקחת את הזמן ולהחליט, איך אני רוצה שהחיים שלי יראו ועם מי אני רוצה לחיות אותם" –מתוך 'סקס והעיר הגדולה'.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

כששמעתי את הציטוט הזה בפעם הראשונה היה לי קצת קשה להבין אותו או להזדהות איתו. רק הקטע הראשון תמיד צלצל לי בראש, "פעם להיות לבד העיד שאף אחד לא רוצה להיות איתך" וככה רובנו מרגישים ברווקות הרי, במיוחד כשכל מי שמסביבך בזוגיות. אתה מתחיל להרגיש כאילו אף אחד לא רוצה להיות איתך, איך אתה לא טוב מספיק בשביל אף אחד, ואתה מתחיל לקרוס בעצמך - במיוחד אחרי פרידה. כמובן שזה לא נכון כי אתה הרי יודע שאתה בן אדם טוב שאפשר לאהוב בקלות גם אם אתה לא מרגיש ככה כרגע.

פעם גם אני הרגשתי ככה. כאילו הרווקות שלי זה סימן שאף אחד לא רוצה אותי. ואני יודעת שאני לא היחידה שהרגישה ככה בעבר, וישנם כאלה שגם מרגישים את זה כרגע.

העובדה שאתם רווקים לא אומרת שאף אחד לא רוצה אתכם
"העובדה שאתם רווקים לא אומרת שאף אחד לא רוצה אתכם" © shutterstock

אז יש לי משהו חשוב להגיד לכם, אתם אנשים טובים וזה שאתם רווקים זה לא סימן רע וזה לא אומר שאף אחד לא רוצה אתכם ושאף אחד לא ירצה אתכם, הרווקות לא אומרת עליכם כלום בתור איזה בן אדם אתה וזוגיות בטח ובטח לא מגדירה את האושר שלכם. תמיד תזכרו שיש חלק שני למשפט "היום אני מבינה שזה אומר שאני חכמה וסקסית כדי לקחת את הזמן ולהחליט איך אני רוצה שהחיים שלי יראו ועם מי אני רוצה לחיות אותם" וזו האמת מאחורי רווקות.

להיות רווקה זה לא סימן רע אם לא מצאת את הבן אדם הנכון להיות איתו, אז עדיף להישאר עוד קצת לבד. להיות רווקה זה לא אומר שאת בודדה, זה אומר להיות לבד. זה הזמן שלך לחפש את עצמך ולחשוב מה את רוצה בחיים שלך ומה עושה לך טוב ואפילו הזמן לחשוב עם מי אני באמת רוצה להיות בזוגיות? איזה תכונות צריך להיות בבן אדם שאני ארצה להיות איתו בזוגיות? הרווקות זה הזמן שלך להבין קצת יותר דברים על עצמך ומחוץ לזוגיות כי הרי את בן אדם בזכות עצמך ואת בטח לא צריכה איזה גבר לידך שיגדיר אותך.

להיות רווקה זה לא רע. ההפך, להיות רווקה זה משחרר וזה עושה טוב לרוב פשוט צריך לראות את הצד החיובי של הרווקות. ואת, לעולם אל תחשבי שאת לא טובה מספיק, כי את טובה יותר מרוב האנשים.

צריך לראות את הצד החיובי ברווקות, זה משחרר ועושה טוב
"צריך לראות את הצד החיובי ברווקות, זה משחרר ועושה טוב" © shutterstock

לסיכום אצטט את האמא הגאונה שלי - "לילוש, תמיד תזכרי - זה שאת רווקה זה לא אומר שאף אחד לא רוצה אותך. זה רק אומר שהנפש התאומה שלך מחכה לזמן הנכון להיכנס אל חייך."

תגובות