להבין ת'רמז: סימנים שהיא לא בקטע שלך. shutterstock

להבין ת'רמז: סימנים שהיא לא בקטע שלך

היא מדברת איתך על בנים אחרים או לא מתסכלת עלייך בעיניים? תעשה לעצמך טובה ואל תאריך את הבלתי נמנע - כשהיא לא בקטע היא לא בקטע. הגיע הזמן להמשיך הלאה

אתה רוצה אותה במשך שבועות, אולי אפילו חודשים. היא מדברת איתך רק לעיתים רחוקות, מפלרטטת עם בחורים אחרים, אבל אתה עוד ממשיך לקוות שיום אחד היא תרצה אותך. 

כל כך הרבה "כללים" שלא נכתבו וספרים שעושים מליונים יש לבנות שמתארים בדיוק את התנהגותם של הבנים כשהם לא מעוניינים, אבל כאשר המצב הוא הפוך וזה מגיע להבנה מהבנים עצמם, הסימנים יכולים להיות שונים מאוד. אז איך תדע אם היא באמת לא בעניין שלך? ומתי הגיע הזמן להפסיק? קרא כמה מסימנים המוכחים ותיישם.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

היא אומרת לך שהיא לא מוכנה למערכת יחסים

נתיב המילוט הקלאסי. אם מישהי אומרת לך את זה, מה שהיא מתכוונת באמת הוא שהיא לא רוצה להיות במערכת יחסים איתך. מסיבה כלשהי, היא לא רואה אותך בתור בן זוג, אז אין לך למה לחכות לה "עד שתהיה מוכנה". אולי היא תיכנס למערכת יחסים בסופו של דבר, אבל זה כנראה לא יהיה איתך.

היא מבטלת תוכניות באופן קבוע איתך

תן לנו לבשר לך את זה בעדינות - אתה הבחור שהיא נפגשת איתו רק כשאין לה משהו טוב יותר לעשות. זה בהחלט הוגן לבטל תוכניות מדי פעם מסיבה מוצדקת, אבל אם היא מבריזה בעקביות, היא לא בשבילך, אפילו כידידה. זה לא רק מראה שהיא לא מעוניינת, אלא גם שאין לה כבוד אליך בכלל. 

© shutterstock

היא נמנעת מקשר עין או קרבה פיזית

הרבה לא מייחסים חשיבות לקשר עין, אך הוא משמעותי - אם היא נמשכת אליך, היא באופן טבעי תרצה להסתכל עליך ולהיות קרובה אליך. לעומת זאת, אם היא מתחמקת מהמבט שלך היא מנסה לדחות את ההתעניינות שלך מאוחר יותר. זה טריק קטן וערמומי, אבל זה בדרך כלל עובד. קח את זה כסימן לזה שאתה לא הטיפוס שלה. 

היא מדברת איתך על בנים אחרים

לא, רוב הסיכויים שהיא לא מנסה לגרום לך לקנא - אלא אם כן היא מדברת על האקס, שזה מצב ששייך לקטגוריה אחרת לגמרי. כנראה שאתה נמצא בפריינדזון, כלומר אתה בדיוק כמו אחת מהחברות הטובות שלה.

© shutterstock

היא לא מתקשרת או שולחת הודעות

הסעיף הזה יכול להיות מעט בעייתי, אז קבל כלל - אם היא לא חוזרת אליך אחרי הפעם הראשונה שהתקשרת, התקשר בשנית, כי אולי היא משחקת את ה"קשה להשגה". אם היא לא חוזרת אליך אחרי השיחה השנייה שלך, תבין שהיא לא בקטע שלך. אחרת זה יחשב על גבול ההטרדה. 

אי אפשר לקבוע איתה מראש

אם היא באמת רוצה לראות אותך, היא תמצא זמן בשבילך. אם היא לא רוצה לראות אותך או לא אכפת בדרך זו או אחרת, אתה יכול להיות די בטוח שהיא לא בעניין. אם היא לא בטוחה או שוכחת לגבי תוכניות שקבעתם, זה כנראה אומר כי היא ניטראלית לגביך, או אפילו יותר גרוע, שומרת אותך על אש קטנה

© shutterstock

היא לא צוחקת מהבדיחות שלך

אם תמיד הפנים שלה מאובנות כשאתה מספר בדיחה, אתה יכול להסיק שני דברים חשובים - ראשית, היא אינה מוצאת את חוש ההומור שלך מרתק, ושנית, היא לא אוהבת אותך מספיק כדי להעמיד פנים שהבדיחה מצחיקה. אין מה לעשות, צחוק הוא סוג של פלירטוט, ואם היא לא עושה את זה, אתה יכול להיות די בטוח שהיא לא בעניין.

 

תגובות