הסימנים שיראו לך שהוא פשוט לא בשבילך. צילום: shutterstock

הסימנים שיראו לך שהוא פשוט לא בשבילך

כולנו מכירות את זה, אנחנו נדלקות לחלוטין על איזשהו בחור, אבל מוצאות את עצמנו רודפות אחריו בלי הפסקה ולא ממש משיגות שום קשר איתו. קבלי את חמשת הסימנים שיראו לך שהוא לגמרי לא הבחור בשבילך

כולנו מכירות את התחושה המעצבנת הזו, שאנחנו כל כך רוצות מישהו אבל רודפות אחריו סחור סחור בשביל לקבל ולו מעט יחס. למה לכן לבזבז את הזמן היקר שלכן על זה, במקום להבין פשוט ישר - שהוא לא בשבילכן?

קבלו את חמשת הטיפים שתדעו שהבחור הוא פשוט לא האביר על הנסיך הלבן, לא בשבילכן ולא בשביל אף אחת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

ממציא תירוצים

הוא מיודד איתכן ולמעשה גם משתדל תמיד להיות נחמד, אבל אופס, ברגע שאתן מנסות לקבוע תוכניות או סתם אפילו להיפגש לאחר הלימודים בשביל ללמוד, הוא מתחיל להמציא תירוצים, אתן סתם מבזבזות עליו את הזמן. וכן, התירוצים שלו יהיו ממש מטופשים, בסגנון של "הכלב אכל לי את השיעורים", או כל יום מחדש הוא 'קבע תוכניות', עזבי אותו, הוא באמת לא בשבילך, ולא אכפת לו מספיק בשביל לקבוע.

אם הוא אדיש - לברוח חיש

לכולנו ברור שברגע שאנחנו מבלות עם מישהו, אנחנו רוצות שאפשר יהיה באמת לדבר איתו - שהוא יהיה בתוך השיחה, יתעניין ואולי אפילו ישאל שאלות ויגיב בחזרה, יתן לנו תחושה שאנחנו באמת מדברות עם בן אדם, ולא עם קיר או אפילו כמה קירות. אם הוא סתם מגיב ב"אה אה, כן אמממ" במהלך כל השיחות שלכם, זה סימן שהוא לא באמת שם, והוא די אדישים, לנו מגיע הרבה יותר טוב מזה, לכן מהבחור הזה כדי לשמור מרחק.

© צילום: shutterstock

מדבר הרבה על אחרות בזמן שהוא איתך

כשאנחנו מבלות עם מישהו, וזה אפילו לא משנה עם זה הקראש או החברה הטובה, אנחנו רוצות שהוא יעניק לנו את מלוא תשומת הלב, בטח כשמדובר בבחור שאנחנו אוהבות. אז אם אתם הולכים במסדרון, וכל מה שהוא עושה זה לא לתת לך להוציא מילה בזמן שאת מקשיבה לו חופר על אחרות - עזבי, הוא לא בקטע שלך ורק מחפש מישהו שיקשיב לחפירות שלו, ולא מעניק לך שום יחס אמיתי ואוהב. זה ממש לא הבחור בשבילך.

מזמין אותך אליו הביתה ללא שום מפגש קודם

כולנו מכירות את הקשרים האלה שמתפתחים לאיטם ובתחילת הקשר מתבססים בעיקר על דיבור בצ'אטים של הרשתות החברתיות, או התקשקשויות בווצאפ. לאחר זמן מה רוצים להיפגש כמובן, וזה טבעי ובסדר, אבל אם הוא מזמין אותך אליו הביתה כמפגש ראשון, ולא ממש מקשיב כשאת רוצה אופציות אחרות - זה NO NO אחד עצום! כשהוא מזמין אותך אליו הביתה כ'דייט ראשון' זה ברור מאליו מה הוא ממך, וברור מאליו למה את צריכה להגיד לא. הכוונות של הבחור הזה הן לא בדיוק להתעמק בהיכרות איתך.

© צילום: shutterstock

מתרברב עם כמה בנות הוא היה 

הפרט שבעינינו, באמת שלא ירשים אף אחת, אבל באמת אף אחת. אם הוא אומר לנו את זה בשיחה הראשונה. אולי בפני החברים שלו הוא יצא 'גבר' - אבל בעינינו זה רק ייצור תחושה שהוא מחליף בנות כמו גרביים, ולא, זה לא דבר טוב, כי ככה זה אומר שגם ככה הוא יתייחס אלינו. הימנעו מהבחור הזה, ואם יש לכן אפשרות לתלות שלט ענק של אין כניסה כשהוא מגיע - עשו זאת.

תגובות