כוכבת "90210" יוזמת קמפיין חדש להעצמה נשית. צילום מסך מיוטיוב

כוכבת "90210" יוזמת קמפיין חדש להעצמה נשית

כוכבת סדרת הנוער הפופולרית "90210" ג'סיקה לאונדס פורצת לחיינו שוב בסערה עם קמפיין חדש שיזמה המעודד נשים להוריד את האיפור והמסיכות, להתגאות במי שהן ולהראות לעולם כמה הן מוכשרות וחזקות, ולא להיות מושפעות מהחברה. כל הפרטים

הסדרה "90210" האהובה על כל בני הנוער אומנם ירדה מהמסכים לפני יותר מ-3 שנים, אבל הכוכבים שלה ממשיכים לצוץ לנו בכל מיני מקומות ובין היתר מפתחים ויוזמים פרוייקטים חדשים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

ג'סיקה לאונדס, המוכרת לנו כאדריאנה בעיבוד המחודש לסדרת הלהיט "90210", העלתה בסופ"ש האחרון סרטון לאינסטגרם שלה בו רואים את פניה מעט בעמעום, ומסביבה כינויים רבים אשר נשים שומעות אותן מדי יום ביומו המקטינים אותן לחלוטין: "מגעילה", "חלשה", "רגישה מדי" וכיוצא בזה. הכוכבת כתבה כי סרטון זה המייצג את הפרוייקט החדש שלה, נועד לכל הנשים אשר מרגישות מדי יום ביומו חלשות ומכוערות מצד החברה וגברים בפרט, ללא כל סיבה: 

 בסרטון שהעלתה לחשבון היוטיוב שלה היא מספרת על מטרת הסרטון שהוא בעצם תחילתו של פרוייקט שיזמה הנועד להפחית שנאת נשים והשפלתן: "זה עושה אותי עצובה לראות כי אני חיה בעולם בו גברים חזקים מרגישים מעין מחויבות להשפיל נשים. השנה היא 2016, ואנו לא הולכים לתמוך בכך". 

 

 "אני מפרסמת את הסרטון הזה כתומכת בקרב נגד שנאת נשים. אני כולי תקווה שכל מי שתראה את הסרטון הזה תכין כמוהו אחד בעצמה", היא מספרת. המוטו של הפרוייקט אשר יזמה וההשטאג הרשמי שלו הוא #Takeyourmakeupoff (תורידו את האיפור שלכן) ו-#UnderNeathTheMask (מתחת למסיכה). בזמן הסרטון מתנגן שיר שכתבה ג'סיקה במיוחד לפרוייקט, והיא גם שרה אותו.

בסרטון רואים כי ג'סיקה עומדת מול המצלמה, בחדר נקי ללא כל אדם. פניה מלאות באיפור ועיניה מלאות בדמעות. מסביבה מופיעים כינויי גנאי אותם נשים נאלצות לשמוע בחיי היום יום: "זונה", "חזירה שמנה", "טיפשה" וכיוצא בזה. לאט לאט היא מתחילה לשיר את שירה, אשר נקרא גם כן "מתחת למסיכה", שמילותיו כמובן הותאמו למסרי הפרוייקט, ומורידה את מלאי האיפור שיש עליה. כאשר היא מסיימת את השיר, המילים התנקו וכך גם האיפור שלה והיא. היא מסיימת לשיר כאשר היא מחייכת ומאושרת.

ככה אנחנו הרבה יותר חזקות ויפות
ככה אנחנו הרבה יותר חזקות ויפות © צילום מסך מיוטיוב

בהמשך לסרטון אותו פרסמה המציג את הקמפיין, הכוכבת פרסמה סרטון חדש בו היא מודיעה על האתגר אשר יצרה בעקבות הפרוייקט החדש ואכן גם מבצעת אותו:

 

It makes me sad to live in a world where powerful men are permitted to publicly degrade women. This type of acceptable misogyny is a throwback to a different era when men could get away with acting like they are better than us. This is 2016 and we’re not going to stand for it. You've been nominated for the #takeyourmakeupoffchallenge!!! @pnemcova @kaitlindday @pixielott @ellen_degeneres @theellenshow @ninadobrev @crystalmreed @katyperry you have 24 HOURS to take your makeup off and nominate other fierce women you know!!! Together as women we can send a message to the world that we will not succumb to bullying from men. Let's take off our masks and show them who we are. #takeyourmakeupoffchallenge #underneaththemask

A video posted by Jessica Lowndes (@jessicalowndes) on

 בדומה לאתגר הקרח שפרץ לחיינו לפני שנתיים, בו מפורסמים שפכו מים קפואים על ראשם כדי להמחיש כיצד אנשים שסובלים ממחלת ה-ALS מרגישים, ולאחר מכן תייגו שלושה חברים שיעשו את אותה פעולה תוך 24 שעות, מתחילה ג'סיקה את האתגר החדש שיזמה: #TakeYourMakeupOffChallenge ובו היא בעצם מסירה את האיפור כדי לחשוף את האישה האמיתית, האמיצה והחזקה שהיא.

הכוכבת נתנה 24 שעות לכל עוקביה ולחברותיה הכוכבות נינה דוברב, קייטי פרי, בלה ת'ורן, אמה רוברטס ופיקסי לוט לבצע את האתגר. בינתיים חוץ מפיקסי לוט, לא ראינו את הכוכבות האהובות עומדות במשימה אך עוקבים רבים אכן ביצעו את האתגר:

 

A photo posted by Jessica Lowndes (@jessicalowndes) on

 וכן השחקנית והזמרת פיקסי לוט:

האם מתחילו לו טרנד חדש? נחכה ונראה. בינתיים, אנו שמחים לראות כי כוכבות מנצלות את מעמדן ולוקחות את הפרסום למקומות טובים ויעילים. זו אכן גאווה ליצור לבדך פרוייקט שכזה שמטרתו כל כך יפייפיה וחשובה. בואו נראה להם מי אנחנו, כפי שהיא אומרת.

© צילום מסך מיוטיוב
 
 

 

 

תגובות