זאנדייה מייעצת: איך מתגברים על האקס לפי הכוכבת?. צילום: gettyimages

זאנדייה מייעצת: איך מתגברים על האקס לפי הכוכבת?

מתגברים על פרידה ולא יודעים כיצד להתמודד? אל דאגה, זאנדייה מצאה לכם את השיטה המושלמת, שבאה לגמרי מהלב שלה

לא מזמן הוציאה הכוכבת אפליקציית ביוטי עם מיטב הטיפים על מראה, אופנה, וכן גם בין היתר על יחסים, פרידות, שברון לב וכדומה. הכוכבת ניצלה את מעמדה ואת ההשפעה הרבה שיש לה על בנות צעירות, והוציאה פוסט שמדבר על ההתגברות שלה על לב שבור.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אפילו שאינה מזכירה את שמו של הבחור הרע, היא מודה באותו פוסט וכותבת: "אתם (המעריצים) יודעים שאיני ביישנית בכל מה שקשור למערכות יחסים, ולכן איני מתביישת לספר שעברתי פרידה קשה בשנה שעברה. זה לגמרי מאחורי, אבל להתגבר על זה היה ממש לא פשוט".

אז איך הכוכבת הצעירה התגברה על הפרידה אתם שואלים? בשני שלבים שלא היה קל בהכרח לבצע אותם. האחד, היא מספרת שאינה נתנה לפרידה לעצור את חייה. ישנם אנשים שאוהבים לשבת בבית עם גלידה ולבכות, אבל זאנדייה שלנו פשוט לא כזו. למעשה, לאחר הפרידה אותה עברה, היא קיבלה ממנה השראה להיות דווקא יותר מאושרת: "התחלתי להכריח את עצמי ליהנות יותר, ניסיתי דברים חדשים, יצאתי יותר, ופשוט לא ויתרתי לעצמי באף הזדמנות", היא מספרת.

© צילום מסך מאינסטגרם

לחתוך את האקס 

הפעולה השנייה אותה ביצעה, היא לחתוך את האקס מחייה לחלוטין, ולא להישאר מיודדת עימו. כך היא כותבת באותו הפוסט: "נפטרתי משיחות אסמס ישנות שהיו לי איתו, תמונות, ופרטי לבוש שלו שעדיין היו ברשותי. אל תיקשרו לפלסטר (דימוי לחבר) שדבוק אליכם חזק, תלשו אותו חזק דווקא וזרקו לאשפה! אתם חייבים להיפטר מכל דבר שיש לכם כרגע שקשור לאהבה הישנה שלכם. אם אתם לא יכולים לחלוטין לשחרר אותם, לפחות שנו את השם שנתתם להם בטלפון שלכם כשעוד הייתם ביחד". 

זאנדייה, אנחנו איתך סיסטר! 

תגובות