יום האהבה 2017: המדריך השלם לדייטים. צילום: shutterstock

יום האהבה 2017: המדריך השלם לדייטים

יום האהבה חל ממש היום, ולאוהבים שביניכם אין שום רעיון כיצד לבלות אותו? בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המדריך המלא עם הרעיונות שלנו שיצרו לכם יום אהבה מושלם. הדייט עלינו הרומנטיקה עליכם!

יום האהבה שנחגג גם בישראל מתרחש ממש היום ואנו בטוחים שיש אלו זוגות מביניכם שרוצים לציינו ולבלות בו אבל מעט מבולבלים ולא יודעים איך. בדיוק בשביל זה חיברנו לכם את המדריך המלא למיטב הדייטים המוצלחים. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

ארוחה רומנטית

ארוחה רומנטית לאור נרות, התאורה המושלמת, אוכל טעים וחברה טובה. לא, זהו לא רגע מתוך סרט, זו לגמרי יכולה להיות המציאות שלכם ביום האהבה! מי אמר שזה יכול לקרות רק בסרטים? אנחנו לא יודעים אם אתם מהזוגות שאוהבים ארוחה בייתית רומנטית או איזו ארוחה מושקעת במסעדה, אבל החליטו מה מתאים לכם וצאו למשימה. אם החלטתם שאתם מעדיפים דייט בייתי על אוכל בבית, במקום להחליט שרק אחד מכם מפנק את השני ומבשל עבורכם, אולי תבשלו ביחד, וככה תבלו את כל היום יחדיו. תכלס, הכי כיף לאכול אחר כך את מה שבישלתם לעצמכם.

אופציה נוספת הנגזרת מארוחה כזו - החליטו שאתם חוגגים את יום האהבה ביום ולאו דווקא בליל, וצאו לפיקניק רומנטי על שפת אגם או בפארק שקט וחמוד. דווקא שם האוכל המתאים הוא משהו ממש פשוט כמו כריכים וסלט אפילו, האווירה והאזור זה מה שיעשה את הדייט לא פחות ממושלם.

© צילום: shutterstock

צאו להופעה

אם אתם לא הטיפוס של ערב שקט ורגוע, הנה שתי אופציות באחת שמתאימה לזוגות מביניכם שאוהבים רעש, קצב ואדרנלין. אתם יכולים לקנות כרטיסים להופעה של הזמר או הלהקה האהובים עליכם, ולצאת לערב שלם של ריקודים עד אור הבוקר שבו גם ייגמר לכם הקול מרוב הצעקות של השירים (מסיבה טובה כמובן).

אם גם הופעה פחות מדברת אליכם, אופציה נוספת הנגזרת מהופעה היא מסיבה. מסיבות טובות וודאי מתקיימות ביום האהבה ברחבי מועדונים בארץ, וגם שם אתם יכולים לקבל בערך את אותו הדבר, ולהחליט שלאחר המסיבה יוצאים לאכול איזה משהו טעים כדי לסיים את הלילה בצורה הטובה ביותר.

סדנת בישול

אם אתם רוצים לקחת את הארוחה הרומנטית שלב אחד קדימה למקוריות, אתם יכולים בהחלט להזמין לכם סדנת בישול פרטית או קבוצתית עם זוגות אחרים ביום האהבה. אנחנו היינו ממליצים לזכור שזה יום האהבה ולעשות אולי סדנת שוקולד כדי שיהיה לכם מתוק (וזה הכי שווה) אבל אולי, זה רק אנחנו...

© צילום: shutterstock

ערב רומנטי בבית

אם אתם לא מהטיפוסים שחייבים לצאת בשביל לחגוג ומעדיפים ערב שקט ושלו בבית, גם זה ממש אחלה ודייט מסוג אחר שהוא מושלם לגמרי. אתם יכולים להזמין סרט, או אולי להפתיע האחד את השני ולהכין כל אחד לאחר מצגת עם הרגעים האהובים עליכם יחדיו, תמונות אהובות, לשים את השירים האהובים ולהנות גם מערב ריקודים שקט ורומנטי, ולהנות בעיקר מהשקט ואחד מהשני. זה לגמרי נשמע לנו כמו הדייט המושלם.

 

 

תגובות