ריבים עם בני הזוג? לב שבור? כך תצאו מזה . צילום: shutterstock

ריבים עם בני הזוג? לב שבור? כך תצאו מזה

כולנו חווינו ונחווה אהבה נכזבת כנראה הרבה פעמים בחיינו, אבל לא פעם קשה מעט לצאת ממקרים כאלו ולא הרבה מאיתנו יודעים איך. אז במיוחד לאלו מכם שתקועים עמוק בתוך העצב, הנה חמש דרכים להחלמה מדחייה ולב שבור

החבר או החברה נפרדו מכם ונדמה לכם שסוף העולם הגיע? אתם מכורבלים מתחת לפוך ולא מסוגלים לצאת? הנה שש דרכים לצאת מזה, וזכרו, הכל מתחיל במחשבה וגישה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

זכרו שזה לגמרי לא בגללכם אבל אל תאשימו אותם

אל תקחו את הויכוחים והריבים אישית לליבכם. אולי כרגע אתם מרגישים כל כך מיואשים ודי חסרי ביטחון וחושבים שעכשיו, לאחר הפרידה, כל העולם נגדכם, אבל למעשה, זה השני שבכלל מרגיש חסר ביטחון, ובגלל זה הם לעיתים שופטים, מתנהגים בקרירות, ובשבילם "ההגנה הכי טובה היא מתקפה". כדי לשנות, אל תאשימו אותם, תגיבו אליהם, תגידו את דעתכם, התחילו מכך שאתם מקבלים את דעתם וסיימו שם. אל תהיו שליליים כמוהם, ותצאו בוגרים מהעניין.

יש עוד צד שמעורב בעניין...

כשלמעשה אתם חשים שתמיד אתכם הצד השני שופט, מעליב, מתייחס בצורה שאינה יפה או הולמת, יש לכם בחירה. אולי אתם צריכים לעזוב? להיפרד? במידה ואתם מחליטים לא לעשות זאת, שמרו על עצמכם מה שנקרא. אם אתם הצד שכל הזמן נפגע, צאו מנקודת הנחה שזה באמת לא משהו שקשור אליכם. אלא בעיה של הצד השני. אולי הוא גם חווה משהו בעצמו, נסו לדבר איתו.

© צילום: shutterstock

קבלו את המצב

השלימו עם המצב כפי שהוא ואל תנסו לשנות את האדם או את המציאות, כי זה לא יצליח. אתם תישארו אתם והוא ישאר הוא. לנסות לחנך את הצד השני ואף ללמד אותו כיצד יש להתנהג זה אינו הפיתרון. אפשר בנעימות להסביר לצד השני מה נעשה שלא אהבתם ונראה לכם שהיה צריך להיעשות אחרת, אך לנסות להעביר להם 'שיעור', ולשנות אותם כבני אדם מקצה לקצה לא אפשרי. קבלו את המצב כפי שהוא ואל תנסו לשנותו.

זכרו שיש לכם בחירה

אם אתם בוחרים לא להיות במערכת יחסים עם אותו אדם, זכרו שזה לגמרי בסדר לבחור בזה. אתם לא חייבים להישאר בקשר מסוים אם זה גורם לכם לכאב. עשו את ההחלטה כי זה יתרום לכם ויעשה אתכם מאושרים יותר, לא כי הצד השני אומר לכם לעשות אותה ומצפה מכם לבחור. 

© צילום: shutterstock

עזבו

אם אתם מחליטים שהדבר הכי טוב עבורכם יהיה לעזוב את מערכת היחסים שלכם, עזבו מבלי להרגיש כעס ופגיעה כיוון שאלו מאוחר יותר יהפכו לרגשות אשמה שלגמרי אינכם צריכים להרגיש. זכרו שאתם עוזבים כי אתם אוהבים את עצמכם, וזה הרבה יותר שווה וחשוב מהזוגיות הספציפית הזו, זאת כדי לעזוב בתחושה חיובית ואופטימית ולא שלילית. מגיע לכם לחוש מאושרים ונאהבים מאנשים טובים יותר. 

 

תגובות