המתעמלת סימון ביילס חושפת: "אני בת 20 ומעולם לא הייתי בדייט או במערכת יחסים". צילום מסך מאינסטגרם

המתעמלת סימון ביילס חושפת: "אני בת 20 ומעולם לא הייתי בדייט או במערכת יחסים"

עוד לא היה לכם חבר\ה? עוד לא יצאתם לדייט וחוויתם מערכת יחסים? מרגישים שהזמן חולף ואתם מתבגרים? סימון ביילס, מתעמלת הקרקע האולימפית חושפת בריאיון למגזין "סבנטין" כי גם לה, בגיל 20, עוד לא היה בן זוג ואפילו לא דייט. ומדבריה נראה, שזה ממש לא סוף העולם

סימון ביילס היא מתעמלת אולימפית, אשר זכתה בתואר "אלופת העולם" בתחומה שנה אחר שנה בשנים האחרונות. היא בת 20 בסה"כ, צעירה, ומספרת שאם לא חוויתם עוד אהבה מעולם, היא מבינה אתכם לגמרי, כי גם היא לא.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לאלופת העולם הזו נדמה שיש את החיים המושלמים, הקריירה שלה תופסת תאוצה, היא השתתפה בעונה האחרונה של הריאליטי האמריקני המצליח "רוקדים עם כוכבים", עשתה אפילו כמה פרסומות ופרויקטים בתחום המשחק, אבל אם יש משהו שסימון עוד לא סימנה בו וי, זו מערכת יחסים.

"מעולם לא היה לי חבר או הייתי באיזושהי מערכת יחסים", היא מספרת למגזין "סבנטין". "אני בת 20, ואני מרגישה כאילו הייתי אמורה כבר להיות אחרי מערכת יחסים אחת לפחות, ואם לא זה, לפחות הייתי יוצאת לדייטים, אבל גם את זה אני לא עושה, בכל חיי, הייתי אולי בדייט רציני אחד בלבד".

 

~

A post shared by Simone Biles (@simonebiles) on

המתעמלת הצעירה והמתוקה מספרת כי למעשה אפילו הדייט הזה, שהיה הראשון בחייה כזכור, התרחש למעשה ממש לאחרונה, ולדבריה, הוא דווקא היה מעולה: "אני חושבת שהדייט הזה הלך טוב, אם יורשה לי לומר. אחשוף כי אפילו סיימנו את הדייט בנשיקה, ואשמח לצאת עם הבחור ההוא לדייט שני. יש לו גוף טוב, שזה בונוס עצום", היא מוסיפה וצוחקת.

 

תגובות