אאוץ': ביקשה להגיש עבודה באיחור בגלל פרידה. צילום מסך, אתר "dolly"

אאוץ': ביקשה להגיש עבודה באיחור בגלל פרידה

גם ככה מאד קשה לעמוד בקצב הלימודים הקשים, להגיש משימות וללמוד למבחנים, תארו לכם שצריך לעשות זאת ולעמוד בכל הלחץ בדיוק כאשר אתם אחרי פרידה קשה, שלא בדיוק לקחתם אותה טוב. סטודנטית בקולג' בארצות הברית ראתה שאינה עומדת בלחץ וברגשות שחשה, ולכן סימסה למורה שלה על הפרידה. המורה הגיב בצורה מפתיעה

פרידות הן אף פעם לא קלות, וכשהן קורות בתקופות מלחיצות הכי קשה להתמודד איתן. סטודנטית בקולג' מארצות הברית חוותה פרידה קשה בתקופה הכי קשה של לימודיה בקולג', ובמקום ולנסות להיות סופר וומן, היא סימסה למורה שלה על הפרידה. הוא הגיב בצורה מפתיעה ממה שחשבנו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

רייצ'ל הרימן, סטודנטית בקולג' אוהיו כבת 19 ובן זוגה נפרדו, והוא נפרד ממנה. הפרידה קרתה בדיוק בערב בו הייתה אמורה לסיים עבודה גדולה שהדדליין שלה היה אמור להיות למחרת. 

כשהיה לה ברור שבעקבות המקרה היא אינה תצליח להתרכז ולעבוד, במקום לשקר למורה שלה עם התירןץ הרגיל של "הכלב אכל לי את השיעורים", היא שלחה לו מייל המספר בדיוק את מה שקרה: 

© צילום מסך מטוויטר

"פרופסור סטייג'וורלד היקר, אני כל כך מצטערת על זה שאגיש את החיבור באיחור. בהפתעה לחלוטין, החבר שלי נפרד ממני אתמול בערב, והייתי לחלוטין לא בפוקוס ומבולגנת בעקבות זה. ויום שני שתוכנן להיות יום פרודקטיבי בו אעבוד על החיבור, השתנה. כמובן שזה לא יקרה שוב, מאחר ואני לא נמצאת במערכת יחסים יותר ובראשון הבא לא יהיה מי שייפרד ממני בשנית. אני מצטערת על אי הנוחות שזה וודאי גורם לך, גם לי. ממני, רייצ'ל הרימן".

בהמשך רייצ'ל מספרת כי כשראתה את המורה הוא דיבר איתה על העניין, התעניין בשלומה וניחם אותה מאד. הוא לא הוריד לה אף נקודה מהעבודה והיה לגמרי לצידה, מה שהיא מאד הופתעה ממנו, כך מספרת.

 

תגובות