מוזר: תבע בחורה כי סימסה בזמן הדייט שלהם בסרט. צילום: shutterstock

מוזר: תבע בחורה כי סימסה בזמן הדייט שלהם בסרט

כשאנחנו יוצאים לדייט עם בנאדם בקולנוע ובכלל לדייט, אנחנו מצפים שהוא יהיה לגמרי איתנו ולא בטלפון. נתקלנו בסיפור על הבחור הבא שיצא עם בחורה לסרט, ובגלל שזו סימסה בטלפון באמצע הסרט, הוא תובע אותה. כל הפרטים

אנחנו אכן מצפים שכשאנחנו יוצאים לדייט, הדייט שלנו יהיה לחלוטין איתנו. כשזה לא קורה אנחנו מתאכזבים, אבל יש כאלה כמו ברנדון, שלקח בחורה לסרט בקולנוע, זו סימסה באמצע הסרט, הוא כעס ולקח את התגובה שלו צעד אחד קדימה מדי היינו אומרים, כאשר תבע אותה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ברנדון וזמר, בחור בן 37 מארצות הברית, יצא לדייט עם בחורה אשר שמה לא הותר לפרסום בקולנוע, ועכשיו תובע אותה על סכום של כ-17.31 דולרים (מחיר שני הכרטיסים לסרט אשר צפו בו) בטענה שהוא תובע אותה כי במהלך הערב בדקה לא פחות מ-20 פעם את הנייד, קראה ושלחה הודעות בזמן הסרט, וזה הציק לו מאד.

"אמרתי לה שהאסמסים שלה די משגעים אותי", מספר ברנדון לאתר סבנטין. "היא בתגובה אמרה לי שהיא לא יכולה פשוט להתעלם מההודעה של חברתה ולא לסמס לה בחזרה. הצעתי לה לקחת את השיחה ללובי של הקולנוע, שאם היא כבר בוחרת לעשות זאת שלא תעשה את זה בתוך האולם, כיוון שראיתי מקרים בהם העיפו אנשים מהסרט בגלל דברים כאלו", הוא משתף.

© צילום: shutterstock

הדייט שלו אכן עשתה זאת בסופו של דבר, אחרי שהוא לטענתו ביקש ממנה אלפי פעמים. לאחר שלקחה את השיחה החשובה ללובי הקולנוע, היא גם עזבה אותו לחלוטין ונטשה את הדייט של השניים.

כאשר הבחורה האנונימית בת ה-35 נתבעה, היא הייתה בהלם לחלוטין, מספר אתר סבנטין: "זה פשוט טירוף, לא סימסתי בכמויות שהוא חושב שסימסתי. וגם אם כן, מה הבעיה בכך? חברתה הטובה אשר איתה הסתמסה בדיוק רבה מאד עם בן הזוג שלה, וזו רק רצתה לעזור. "אני לא בחורה רעה", היא אומרת. "בסך הכל יצאתי לדייט".

ככל הנראה כרגע לבחורה האלמונית אין שום כוונות לשלם את הכסף, הוא בינתיים כבר הספיק ליצור קשר גם עם אחותה הצעירה ולבקש ממנה לשלם. ברנדון סיפר לסבנטין שהוא "לגמרי רואה ומבין את המוזרות שבעניין". 

תגובות