לא מעוניינים: שלוש הסיבות העיקריות ל"לא בעניין" . צילום: shutterstock

לא מעוניינים: שלוש הסיבות העיקריות ל"לא בעניין"

אתם עסוקים ברדיפה אחר בני הזוג, ולא מבינים למה הם דוחים אתכם? הנה שלוש הסימנים שיראו לכם שהם לא ממש בעניין שלכם, כדי שתוכלו להפסיק לבזבז עליהם את הזמן היקר שלכם. מגיע לכם יותר טוב מזה!

היה לכם דייט מצוין, הכל היה נראה בסדר, ופתאום - הם נעלמים לכם. אתם מוצאים את עצמכם רודפים אחריהם ומקווים לסימן חיים. עזבו, במקום, סידרנו לכם את הכתבה המושלמת בדיוק כדי שתבינו אם ומתי הם לא בעניין שלכם, כי מגיעה לכם אהבה יותר טובה מזו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הם יותר מדי "עסוקים" בשביל לפנות לכם זמן

היה להם המון זמן עבורכם כשרציתם לקבוע את הדייט הראשון, הם היו נחושים למצוא את היום והשעה המתאימה ולא הפסיקו להציע אופציות. אז יצאתם, ואז לעוד דייט, ואופס - הם החליטו שנמאס להם, ולא ממש טרחו ליידע אותכם - רק תירצו לאחר כמה זמן, בכך שהיו "עסוקים". אם לדייט שלכם היה המון זמן פנוי כשרציתם לקבוע לראשונה ועכשיו פתאום צריך לרדוף אחריהם, דעו שהם לא מעוניינים.

הם אומרים לכם שהם "לא רוצים מערכת יחסים כרגע"

התירוץ הקלאסי. ברגע שנהיה מסובך, קצת קשה לומר את האמת (שאנחנו לגמרי בעד לומר אותה, לא משנה כמה היא קשה!) וזהו התירוץ הקבוע ששומעים מכל עבר. היה להם טוב בהתחלה אבל פתאום לפתע הם החליטו שלא מתאים להם, חטפו רגליים קרות ורצו לברוח. יש מצב שהם באמת לא מעוניינים בזוגיות כרגע, בסדר גמור, הם פשוט לא היו צריכים לפגוע בכם ולהיכנס אליה איתכם מראש. זה עוד סימן ברור שהם לא ממש מעוניינים.

© צילום: fotolia 

במידה והם עוד לא חתכו איתכם - שימו לב אם הם מתייחסים אליכם רק כאשר נמצאים בקבוצה

כך תוכלו לחוש שהפרידה מכם קרבת. אם הם מגיבים למה שאתם אומרים רק כאשר אתם בקרבת אנשים או בחברה, מחייכים ומתנהגים בנחמדות - עדיף שתידלק לכם הנורה האדומה בראש, כי משהו בהחלט לא בסדר. אנחנו מציעים שבשלב זה אפילו אתם תהיו אלה שתבצעו את הפרידה כיוון ששוב, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.

פרוגי מאחלים לכם שתמצאו את האדם שיעשה אתכם מאושר, שיעריך אתכם ויאהב אתכם כפי שאתם, וכמובן שלא יחתוך בגסות אחרי דייט מסכן אם לא התאים לו. אתם מדהימים!

תגובות