מחכימים: דברים שניתן ללמוד רק לאחר שברון לב. צילום: Shutterstock

מחכימים: דברים שניתן ללמוד רק לאחר שברון לב

גיל ההתבגרות הוא הגיל בו לומדים הכי הרבה על החיים ומתחילים להתכונן לבגרות - אחת החוויות המלמדות ביותר שתוכלו לחוות היא שברון לב. עם כמה שזה קשה, אתם תצאו הכי מחוזקים שיש

אנחנו יודעים כמה לא הוגן, קשה וכואב יכול להיות לב שבור. למעשה, כל אחד ואחת מאיתנו יעבור ותעבור שברון לב לפחות פעם אחת בחיים. האמת היא, שלא ממש אפשר לדעת ולהבין מה זו אהבה לולא ליבכם נשבר. עם כל הזמן שלוקח להתגבר על לב שבור - החוויה הזו יכולה ללמד אתכם כל כך הרבה על החיים. 

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האושר שלכם תלוי אך ורק בכם!

לאחר זמן מה שבכיתם והתאבלתם, תבינו שאתם חייבים להרים את עצמכם - כי עם כמה שהחברים והמשפחה שלכם ינסו, הם לא יכולים לקום בשבילכם. שברון לב ילמד אתכם שאתם חייבים להיות מסוגלים להסב אושר לעצמכם - כי אף אחד אחר לא יהיה מסוגל לעשות זאת בשבילכם.

זה בסדר לפנות לעזרה

לבקש עזרה אולי יכול להיות קשה, אבל שברון לב הוא דבר שכולם יכולים להזדהות איתו. זהו הנושא העיקרי ברוב השירים המוצלחים שמביאים לנו האמנים הגדולים ביותר - לא ככה? פרידה קשה או דחייה היא ההזדמנות המושלמת להקים לעצמכם עמודי תמיכה וללמוד כיצד לומר "אנחנו זקוקים לעזרה, תמיכה, או אפילו חיבוק".

הזמן מרפא את הכל

אומרים כי כל אדם אשר נכנס לחיינו נכנס מסיבה מסויימת, לתקופה מסויימת או לנצח. לרוב אנו לא יודעים מה מהשלוש היא הסיבה שאדם מסויים נכנס לחיינו, אבל שברון לב מסוגל ללמד אתכם שדבר אינו יכול או אמור להישאר לנצח. כואב לדעת את זה, אבל לדעת ולהבין עובדה זו יעזור לכם להתגבר על זמנים קשים בחיים.

© צילום: Shutterstock

אתם לומדים לשחרר

לפעמים, לא משנה מה תעשו, אהבות מסויימות אינן מסוגלות להינצל. שברון לב מלמד אתכם שלפעמים אתם צריכים "להפסיד", לשחרר על מנת להירפא. זהו ממש לא כישלון לעשות זאת, ההפך - זוהי הצלחה.

עליכם לאהוב את עצמכם לפני שתאהבו כל אחד אחר

לאחר שהבכי נגמר והשירים העצובים סיימו להתנגן, אתם תעמדו שוב על הרגליים. אולי תזדקקו למעט זמן להתייצב, אבל אתם תחזרו לעצמכם קצת יותר בכל יום שיחלוף. אתם תתחילו להעריך את עצמכם על מי שאתם, מה שאתם צריכים והמקום אליו פניכם פונים.

"כשהחיים מפילים אותך למטה, אתם קמים למעלה"

יש סיבה שאומרים "פייק איט 'טיל יו מייק איט" - זייפו את זה עד שתעשו את זה. לאחר פרידה או דחייה אולי תרגישו שכל מה שאתם רוצים הוא שהאדמה תבלע אתכם למשך 10 השנים הבאות, אבל עליכם לשים את הבגד היפה ביותר בארון, לסרק את השיער ולהמשיך הלאה, אפילו שאתם כאובים מבפנים.

לפעמים עליכם לתת למראה מבט ארוך וטוב

פרידה או דחייה ילמדו אתכם המון על עצמכם. חלק מזה לא תאהבו, חלק ידרשו מכם מחשבות ארוכות ועמוקות ואפילו לאמץ מספר שינויים. בכל מקרה, שברון לב חושף את הצדדים הטובים, הרעים, היפים והמכוערים שבכם.

© צילום: Shutterstock

אתם לומדים למצוא את חצי הכוס המלאה בכל מצב שהוא

אתם אולי לא מחייכים יותר מדי, אבל אתם תיחשפו בהדרגה לדברים הקטנים שמשמחים אתכם בזמן שהנכם מתמודדים עם לב כואב. לפתע פתאום, תבינו כי הדברים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדלים הגדולים. אתם תלמדו להסתכל על השמיים הכחולים מעבר לעננים האפורים - ומדובר בכלי מדהים לחיים, לא משנה איך תסתכלו על זה. 

 
תגובות