אל תחפשו: דברים שעוצרים בעדכם מלמצוא אהבה. צילום: Fotolia

אל תחפשו: דברים שעוצרים בעדכם מלמצוא אהבה

מרגישים כי הנכם "תקועים" בחיפוש אחר האהבה, בזמן שנראה כי כולם כבר צלחו בו? יכול להיות שבידנו נמצאת התשובה לעניין

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האהבה נמצאת באוויר, מסביבנו ובכל מקום. הדבר גורם לכם להיות מעט עצובים? אל תדאגו, המון אנשים מתקשים בלמצוא את "אהבת האמת" שלהם או בן/בת זוג בכלל. לשם כך, מצאנו מספר סיבות לכך שלעיתים אנחנו "בורחים מהאהבה" ומוותרים על מערכת יחסים. ברגע שתפנימו את הסיבות ותתחילו לשים לב אליהן בחיים שלכם, תוכלו להתגבר עליהן ואולי למצוא את זה או זו שירטיטו לכם את הלב.

דימוי עצמי נמוך

יכול להיות שהבחורה אותה אתה מחבב אוהבת הרפתקאות ויצירתית ממש כמוך, או שהבחור בו את מאוהבת ממש אוהב כלבים בדיוק כמוך - אז למה שלא תתנו לזה צ'אנס?! אף אחד לא יודע למה זה קורה בידיוק, הרי האהבה מוצאת את דרכיה ודבר אחד בטוח - יופי חיצוני הוא בהחלט לא הדבר הראשון ברשימה. עליכם להפסיק להסתכל שעות במראה ולנסות למצוא פגמים בעצמכם. עשו יותר דברים שגורמים לכם אושר ושמחה.

© צילום: Shutterstock

חיפוש אחר בן או בת הזוג המושלמים

אתם לא תמצאו את האביר על הסוס הלבן או הנסיכה מהאגדות אי שם. לא מדובר בדבר רע והוא לא אמור להרוס לכם את התקוות והחלומות. זוהי המציאות; והמציאות היא שלנסות למצוא שלמות באהבה ובחיים, יכול לגרום לכם לא להיות מאושרים כמו שרציתם. נסו פשוט לזרום.

חוסר הבנת רמזים

ישנם המון רמזים לכך שמישהו מעוניין בכם, יכול להיות שאתם מפספסים אותם! להבין רמזים זה לא קל, במיוחד במידה ולא חוויתם זאת בעבר - יש רמזים ומחוות שהם מעבר לידידות. לפעמים רמזים הם כמו תעלומה לא פתורה. לכן, אם אתם מרגישים מבולבלים, כדאי לשאול בפשטות את הצד השני אם אתם מבינים נכון או לא. פשוט שימו לב יותר!

© צילום: Shutterstock

השוואה לרשתות החברתיות

הודות למדיה החברתית, השוואה הפכה לחלק בלתי נפרד מהזיהוי העצמי שלנו - ובמיוחד בגיל ההתבגרות, בו הוא כה רגיש. האם אנחנו מבלים כמו האנשים שאנחנו רואים באינסטרגרם? כמה לייקים קיבלתי? מי צפה לי בסטורי? הן שאלות שגורמות לנו להילחץ, לא משנה מהי התשובה. תמיד יהיה מישהו שהוא יותר מגניב, יותר טוב, פשוט יותר אי שם. הדבר גורם לנו להרגיש חסרי ביטחון ואדישים. בגלל ההשוואה, קשה יותר לפתוח את הלב שלנו למישהו אחר בגלל הפחד שהם ימצאו מישהו טוב יותר מאיתנו. המדיה החברתית לא משקפת את החיים האמיתיים, זכרו זאת בפעם הבאה שתראו דוגמן או דוגמנית שיגרמו לכם להרגיש חסרי ביטחון.

להקשיב יותר מידי לאחרים

חברים תמיד פה בשביל לעזור, לתמוך, להקשיב ולתת עצות - אך לפעמים, זה עלול להיות פשוט לא טוב. לכל אחד יש חוויות שונות; כך שאם לחברכם הייתה אהבה נכזבת או שברון לב, הם עלולים להשפיע עליכם בכך שתפחדו מאהבה או להתאהב. כמו כן, חברים יכולים להיות מגוננים מידי וקנאים לפעמים ועלולים לגרום לכם לעצור עוד לפני שהתחלתם. אל תפחדו על סמך חוויות של אחרים - קחו סיכונים ונתחו מצבים.

© צילום: Fotolia

מחפשים עצה

זכרו שאין נכון או לא נכון כאשר מדובר באהבה: אנשים אשר הצליחו במשהו לא יודעים בדיוק כיצד הדבר קרה, וגם אם כן - לאו דווקא עצותיהם יעזרו לכם. אז קחו את העצה שלנו - תפסיקו לחפש עצות! כבו את המחשב ואת הטלפון, צאו החוצה, שוחחו עם אנשים והביטו בהם בפשטות, ללא כל המסכות מהאינסטרגרם.

האהבה שלכם אינה רחוקה, רק צריך לשבור כמה כללים בדרך אלייה.

תגובות