מיואשים מהרווקות? תזכורות קטנות שיחזקו אתכם. צילום: Shutterstock

מיואשים מהרווקות? תזכורות קטנות שיחזקו אתכם

מרגישים שכולם סביבכם בזוגיות ואתם לבד, כבר יותר מדי זמן? מרגישים מיואשים ונואשים לאהבה? אל תתעצבו ואל תוותרו! האהבה שלכם עוד תגיע, מבטיחים! פרוגי כאן בשבילכם

הדרך למציאת אהבה יכולה להיות מייאשת ומתישה לא מעט; אבל היא אכן שווה את כל מה שהיא "גובה" מאיתנו. הנה כמה תזכורות קטנות לכמה שהאהבה שווה את המאמץ, לכל אלו שמיואשים כבר מחיי הרווקות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האהבה שווה את ההמתנה

להיות רווקים בעולם שלנו, בני הנוער, היא מציאות שגורמת לנו לעיתים קרובות לתחושה נוראית של בדידות (אמנם כולנו חווים רגעים של בדידות - אבל הסכימו איתנו שאצל הרווקים המצב קיים במשך רוב הזמן). לחכות זה אולי מבאס, וכך גם עצם העובדה שכולנו רוצים להרגיש נאהבים; אבל תמיד תזכרו שאתם עוד תמצאו את אהבת האמת שלכם וכשתמצאו אותה, אתם תבינו שההמתנה הייתה שווה את הכל.

מערכת יחסים לאו דווקא תעשה אתכם מאושרים

לרובנו יש תחושה שמערכת יחסים היא מה שתעשה אותנו מאושרים בחיים - העובדה שיש מישהו שאוהב אותנו יותר ממה שאנחנו אוהבים את עצמנו. אולם מדובר בחשיבה מוטעית, מערכת יחסים לאו דווקא תעשה אתכם מאושרים: אתם יכולים גם למצוא את האושר בדברים אחרים, כמו תחביבים, לימודים, חברים, משפחה ועוד. אולי גם האהבה תעשה אתכם מאושרים, אבל היא לא הדבר היחיד אשר יגרום לכך.

© צילום: Fotolia

חיי הרווקות הם מהנים!

אנחנו מניחים שאם אתם קוראים את הכתבה הזו אז אתם כבר די מיואשים מחיי הרווקות, ולכן אנחנו פה כדי להזכיר לכם שהם גם מהנים! תחשבו על מגוון האפשרויות והחופש שיש לכם כשאתם לא בזוגיות. יש לכם פחות הגבלות, זמן ליותר דברים ואתם יכולים לבלות עם יותר אנשים. נסו לנצל את חיי הרווקות ככל שתוכלו, הם לא ימשכו לנצח!

להיות רווקים זה לא אומר להיות לבד כל הזמן...

אולי אין לכם בן או בת זוג קבועים ליציאה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת בבית לבד ולבכות את חייכם לתוך גביע גלידה! אנחנו בטוחים שיש לכם מספיק חברים שישמחו לבלות איתכם – הרי אתם לא הרווקים היחידים בעולם, גם אם לעיתים המצב נראה כך.

© צילום: Sutterstock

אתם לגמרי נורמליים!

זוהי התזכורת הכי חשובה בכתבה הזו, ואם יש משהו שאנחנו רוצים שתיקחו לתשומת ליבכם אז הוא את הזוג מילים הבאות - אתם נורמליים! זה שאתם לא נמצאים במערכת יחסים בגיל ההתבגרות, לא אומר שאתם לא בסדר או שאתם מוזרים, אתם לגמרי בסדר גמור. אין סיבה להרגיש אאוטסיידרים, העובדה שאתם רווקים לא אומרת שאתם לוזרים או חלשים - היא בסך הכל גורמת לכם להיות כמו הרבה מאוד נערים בעולם הזה...

אתם איפה שאתם צריכים להיות בחיים

אולי הייתם רוצים שתהיה לכם "זוגיות רצינית" ברגע זה (הלו, חבר'ה, מה פתאום?! יש לכם עוד המון זמן!) או שהייתם רוצים לעבור חיים שלמים בלי להרגיש רגשות שלילים בכלל (זה מצב שלא קורה בכלל, דרך אגב). זכרו שהמקום בו אתם נמצאים כרגע הוא המקום בו אתם צריכים להיות. החיים שלכם יפים ומדהימים כמו שהם והזמן יביא לכם את שלו. כשיבוא הזמן, תמצאו גם אתם את האהבה שלכם.

 
תגובות