לפי המזל: כך תדעו שמצאתם את האחד או האחת. צילום: Shutterstock

לפי המזל: כך תדעו שמצאתם את האחד או האחת

בין אהבה לגלגל המזלות קשר ברור ומובהק. מאמינים בכך? בואו לגלות את הדרך בה תוכלו לדעת שמצאתם את החצי השני שלכם, על פי המזל שלכם

יש מזלות שיודעים שהם מצאו את האחד או האחת שלהם כשהם מרגישים פחות דומיננטיים, אחרים יודעים זאת כשהם מרגישים יותר מוערכים: לכל אחד ואחת מאיתנו מזל שונה ודרך אחרת למצוא את האחד או האחת. כדי שתוכלו להבין איזו דרך הכי מתאימה לכם, לפניכם כל מזל והדרך בה הוא יודע כי מצא את החצי השני.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מזל טלה

בני מזל טלה ידעו שמצאו את חציים השני כשהם ירגישו שהם תמיד רוצים להיות בסביבתם: הם ירצו להיות יחד עם אותו אדם כל הזמן ולא רק מתוך התחייבות, הם לא יראו את מערכת היחסים כ"עונש" כי הם ירגישו חופשיים, הם ירגישו שהאדם זה הוא השותף לחיים שלהם ויד ימינם וירצו לראות לאן החיים יקחו אותם ואת האחד או האחת שלהם יחד. זה פשוט ירגיש נכון.

מזל שור

כשלא יהיו לבני מזל שור ספקות לגבי הרגשות שלהם - כך הם ידעו שמצאו את האחת או האחד. הם סוף סוף יוכלו לקחת צעד אחורה ולנשום, כי הם יודעים שלכל דבר שקורה יש סיבה. הם לא ידאגו שהאדם הזה יקום ויעזוב אותם או ישחק ברגשות שלהם, הם יסמכו עליו שיאהב אותם מכף רגל ועד ראש, בטוב, בכעס ואפילו בשגעון. ללא ספק, האחד או האחת שלהם יגרמו להם להרגיש בטוחים, מוגנים ומאושרים כמו שלא הרגישו מעולם.

© צילום: Shutterstock

מזל תאומים 

כשסוף סוף ימצאו מישהו מוזר בדיוק כמוהם, כשירגישו שהם יכולים להיות באמת הם, בלי מסכות ליד אותו אדם - הם ידעו שזה האדם הנכון בשבילם. הם לא ירגישו צורך להסתתר או לשחק כאילו הם מישהו שהם לא, כי האחד או האחת שלהם ידעו לקבל אותם בדיוק כמו שהם, בלי זיופים. הם ירגישו בטוחים בעצמם ובמראה שלהם בזכות האחד או האחת שלהם והם יעודדו אותם להיות כמו שהם ולא להשתנות אף פעם.

מזל סרטן

כשירגישו שמעריכים אותם ושהתמיכה שלהם באותו האדם עוזרת לו ומוערכת על-ידו. הם לא ירגישו שהם משקיעים יותר בקשר מהאדם האחר כי ההשקעה תתחלק שווה בשווה. הם לא יצטרכו להשקיע את כל הזמן והאנרגיה שלהם כדי שמשהו יעבוד - כי זה יעבוד לבד, בטבעיות. הם ללא ספק לא יוכלו להרגיש יותר מאושרים מכך.

מזל אריה

בני מזל אריה ידעו שהם מצאו את האחד או האחת שלהם, כשלא ירגישו יותר דומיננטיים מבני זוגם. הם לא יהיו אנוכיים כלפיהם, כי הם יבינו שאהבה בנויה על פשרה ועבודה משותפת. הם יפסיקו לקחת את כל ההחלטות לבד וירצו להתייעץ ולקבל עזרה מאותו אדם. הם רגילים להיות תמיד בשליטה על הכל, אבל עם האחד או האחת שלהם הם סוף סוף ימצאו התאמה - מישהו שיהיה המעריץ והמבקר הכי גדול שלהם. בעצם, בזכותם הם ירגישו איך זה באמת להיות בזוגיות, להיות ״צוות״.

מזל בתולה

כשירגישו שמקבלים אותם. הם כבר לא ירגישו שהם צריכים לרצות את בן או בת הזוג במערכת היחסים כל הזמן. הם יוכלו סוף סוף להרפות ולהיות עצמם. בקשרים קודמים שהיו להם הם כנראה הרגישו לחוצים, לא בנוח וסבל. האחד הזה או האחת הזו יגרמו להם להרגיש בבית. כל החיפושים אחרי החצי השני בסופו של דבר ישתלמו. ברוכים הבאים הביתה!

© צילום: Fotolia

מזל מאזניים

בני מזל מאזניים ידעו זאת כשהם ירגישו שהם מצאו את מי שהם חיפשו. הם סוף סוף יפסיקו לדאוג אם הזוגיות שהם נמצאים בה נכונה, או שאולי הם מפספסים הזדמנויות נוספות. בעבר הם כנראה הרגישו קושי להתחייב בגלל בעיות אהבה שהיו במערכות יחסים קודמות, אבל כשהם ימצאו את האחד או האחת - זה יעבור. הוא או היא יגרמו להם להיות כל כך מאושרים, עד כדי כך שהם לא יוכלו לדמיין את עצמם בלעדיו או בלעדיה. הבחירה להיות איתם ממש לא תרגיש כמו בחירה אלא יותר כמו תשובה, התשובה הנכונה תמיד.

מזל עקרב

כשבני מזל מאזניים ירגישו ש"הקירות המכסים את האהבה שלהם נשברו" - ידעו כי מצאו את האחד או האחת שלהם. בפעם הראשונה, הם יבינו שהם רוצים להיפתח ולשתף את החיים שלהם עם מישהו מיוחד. הם לא רגילים להיפתח לכל אחד, אבל האדם הזה ישנה את הכל לגמרי. הם ירצו לחלוק כל פרט חשוב וזיכרון בחיים שלהם עם אותו אדם והם ישמחו לעשות זאת.

מזל קשת

כשסוף סוף ירגישו שהם רוצים להישאר ולחיות עם אדם מסויים. בעבר, הם ודאי היו חסרי דאגות ופתוחים לגבי מצב היחסים שלהם ואהבו לדעת שיש להם אפשרויות רבות ולא אחת. האפשרויות היו אינסופיות, אבל הם עדיין הרגישו לבד ואבודים. כשהם ימצאו את האחד או האחת, הם ירגישו מחוייבים באמת, ירצו אותם ורק אותם ויבינו שהדשא אצל השכן ממש לא תמיד ירוק יותר.

מזל גדי

בני מזל גדי ידעו שהם מצאו את האחד או האחת שלהם, כשהאהבה סוף סוף לא תגרום להם להתעייף. הם כבר לא ירגישו שהם עם מישהו שלא מבין אותם או את הצרכים שלהם, ובמקום זאת ימצאו מישהו שיקבל אותם בדיוק כמו שהם. הם ירגישו שהפרטנר שלהם בצד שלהם ולא נגדם. החצי השני יוכל ״לקרוא״ אותם כמו ספר ולהבין אותם אפילו מבלי שיאמרו דבר.

© צילום: Fotolia

מזל דלי

בני מזל דלי יורידו מעליהם את החומות ויפסיקו לנסות להגן על הלב שלהם מחשש שישבר ויפתחו אותו לאחד או לאחת. הם רגילים להרחיק מהם אנשים כשהם מרגישים שהם קרובים מדי ויכולים לפגוע בהם. לכן, הם אף פעם לא נותנים לגמרי את ליבם. האחד או האחת יגרמו לתחושה הזו להיפסק וישנו אותה לטובה: בני מזל דלי יתנו לאותו אחד או אחת להתקרב ולהיכנס לליבם, כי ירגישו חיבור עמוק ואמיתי כמו שלא הרגישו מעולם. עכשיו הם יודעים שהחצי השני שלהם ישאר תמיד לצידם, בטוב והכי חשוב ברע.

מזל דגים

בני מזל דגים ידעו שהם מצאו את האחד או האחת שלהם כשסוף סוף ימצאו עניין לכל החיים. האדם הזה יגרום להם להוציא את הצד התוסס שבהם, שנחבא לאורך כל השנים. הם ירגישו סקרנות ושיש להם הרפתקה חדשה שלגמרי כוללת את האחד או האחת שלהם לצידם. החושים שלהם יתגברו והם ירגישו מוכנים לחיות את החיים שנועדו להם. כשהם ימצאו את חציים השני, הם פשוט ידעו שזה זה, וזה ירגיש הכי נכון בעולם.

תגובות