לנקמה או לחזרה: כך תגרמו לאקס להתגעגע. צילום: Fotolia

לנקמה או לחזרה: כך תגרמו לאקס להתגעגע

הפרידה הייתה אכזרית מדי בשבילכם ואתם רוצים להראות למי ששבר לכם את הלב איך שגלגל מסתובב? הגיע הזמן להראות להם מה הם הפסידו!

פעמים רבות לאחר פרידה קשה לנו להפסיק לחשוב על מי שהיה איתנו. אנחנו מדוכאים, כל דבר מזכיר לנו אותם והגעגועים לא פוסקים. הדבר היחיד שהיה אולי טיפה מעודד אותנו הוא לדעת שגם הם מרגישים כך. אז נקו את הדמעות, כי אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר שיגרמו לאקס/ית שלכם להתגעגע. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טוב לי לבד!

פרידה היא לא דבר פשוט ולרובנו לוקח זמן להתגבר; אבל צריך לזכור שלא יצא שום דבר טוב אם נמשיך לבכות על מר גורלנו. לכן צאו לבלות, היפגשו עם חברים והראו לאקס שאתם מסתדרים מצוין בלעדיו או בלעדיה. הם לא יבינו איך הפרידה האכזרית לא מפריעה לכם והדבר יעסיק את מוחם ויגרום להם לחשוב עליכם ואולי אפילו להתגעגע.

הכל בסדר, טודו בום!
הכל בסדר, טודו בום! © צילום: Fotolia

קנאה היא לא מילה גסה

אם יש דבר שגורם לגעגוע, הוא קנאה. גם אם אותו הבחור או אותה בחורה נפרדו מכם, הם היו רגילים לכך שאתם יחד רק איתם. חפשו לכם חברים וידידים חדשים והתחילו להסתובב יחד, הדבר יגרום להם לקנא ולחשוב שאולי הם עשו טעות. זכרו: אם הם מקנאים, סימן שאתם עדיין חשובים להם - וכשהם יבינו זאת הם יתחילו להתגעגע.

קשים להשגה

אל תתקשרו אליהם, אל תשלחו הודעות ונסו ״למחוק״ אותם מחייכם. ברגע שהם ישימו לב שאתם כבר לא בעניין, הדבר יגרום להם להתגעגע. הרי ידוע שמה שאנחנו הכי רוצים הוא מה שאנחנו לא יכולים להשיג! ההתרחקות הזו שלכם יכולה לגרום להם לנסות ליצור קשר אתכם וגם אז אל תתלהבו ותסכימו ישר. אם תפעלו כך - אתם לגמרי תהיו בדרך הנכונה ותגרמו להם להתגעגע ולהתעניין בכם שוב.

זיכרון משותף

לכל זוג יש את הדברים האישיים שלו שהיו עושים יחד. קחו את הדבר המשותף הזה ועשו אותו עם מישהו אחר (ודאגו לכך שהאקס יראה/תראה זאת, כמובן). לדוגמא, אם הייתם אוהבים ללכת לסרטי אימה ביחד, צאו לסרט אימה החדש עם ידיד/ה אחר/ת. הם יראו שאין לכם בעיה למצוא להם תחליף והזיכרון המשותף יגרום להם להתגעגע. רק השתדלו שלא להתחיל להתגעגע בעצמכם...

כבר לא הדבר המיוחד של שנינו!
כבר לא הדבר המיוחד של שנינו! © צילום: Fotolia

סטורי טיים

בעידן של היום זו לא בעיה לגרום לאקס/ית שלכם להתגעגע: כל שעליכם לעשות הוא לעלות לסטורי כל מיני תמונות (אפילו מהטיפים הקודמים!) שיראו בעצם שהכל בסדר אתכם, שאתם מרגישים ונראים פצצה ושהמשכתם הלאה! הדבר יגרום להם להתחרפן ולהתגעגע אליכם וכך גם תוכלו לדעת אם הם ראו וקיבלו את המסר...

תגובות