נמאס לכם להיות רווקים? הטיפים שיעזרו לכם למצוא זוגיות. צילום: Fotolia

נמאס לכם להיות רווקים? הטיפים שיעזרו לכם למצוא זוגיות

מחפשים בנרות אחר מישהו או מישהי שירטיטו לכם את הלב ומתקשים למצוא? אל דאגה, אנחנו כאן עם כל העצות שיעזרו לכם להשלים את המשימה בצורה הטובה ביותר

אין אחד שלא היה רוצה להיות בזוגיות טובה ומוצלחת בשלב מסויים בחייו, כולנו רוצים בכך. יחד עם זאת, לא תמיד יודעים מה לעשות לגבי העניין ואיפה כדאי למצוא אותה. לכן, במיוחד בשביל מצבים כאלו, אספנו מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את הזוגיות המושלמת שתספק לכם מערכת יחסים טובה ומשגשגת. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סיעור מוחות עם עצמכם

רגע לפני שאתם ניגשים לתהליך החיפוש אחר בן או בת זוג, כדאי קודם לקחת רגע לעצמכם ולחשוב: מה אנחנו בכלל מחפשים בבני הזוג? אילו תכונות היינו רוצים שיהיו להם? האם יהיו לנו תחומי עניין משותפים? עד כמה משפיע המראה החיצוני? וכדומה. ברגע שתבינו מה אתם רוצים, יהיה לכם יותר קל למצוא את אותו האדם. עם זאת, חשוב לזכור: אף אחד לא מושלם ונדירות הפעמים בהן מוצאים מישהו שבאמת תואם את כל הציפיות שלנו. לכן, הישארו עם ראש פתוח, תתגמשו כשצריך ואל תפסלו כל אחד רק בגלל פגם קטן.

אהבה עצמית לפני הכל

אחרי שתיארתם לעצמכם את בן או בת הזוג המושלמים עבורכם, כדי להמשיך לשלב הבא - אתם חייבים קודם כל לאהוב את עצמכם! אם לא תאהבו את עצמכם קודם כל, יהיה לכם קשה לקבל אדם אחר או לתת לו אהבה. לכן, אל תהיו קשים עם עצמכם, מצאו את הדברים הטובים בכם והתמקדו בהם. אתם הכי יפים, מצחיקים וטובים כמו שאתם. אל תשתנו בשביל אף אחד וברגע שתבינו את זה, האהבה ללא ספק כבר תגיע מעצמה.

© צילום: Shutterstock

איפה מחפשים?

עכשיו כשאתם בטוחים בעצמכם וכבר יודעים מה אתם רוצים, הגיע הזמן להרחיב אופקים: אל תהיו מקובעים על מקום אחד, כי האהבה יכולה להגיע מכל מקום ובכל זמן. לכן, אם לא מצאתם את האחד או אחת בבית הספר - לא נורא! זה יכול לקרות בעבודה, במסיבה, בקניון או אפילו באוטובוס. היו פתוחים למקומות חדשים ואל תדאגו אם זה לוקח זמן, כי בסופו של דבר האהבה תגיע! מבטיחים.

פרופורציות

נתקלתם באדם מסוים ונראה לכם שהוא האחד? מצוין! כמו שאמרנו, לא צריך לפסול כל אדם על דבר קטן; ועכשיו, כשאתם קרובים להשלמת המשימה, זכרו לקחת דברים בפרופורציות. אם החלטתם לנסות להיכנס לזוגיות ובאמת העניינים הולכים כמו שרציתם - נהדר, אבל אם העניינים קצת פחות מסתדרים, אין מה להתייאש - הכל בסדר! זה בסך הכל עוד שלב בחיים שאתם עוברים עד שתגיעו לדבר האמיתי. ללא ספק, מטעויות רק לומדים.

מתחילים!
מתחילים! © צילום: Fotolia

מצאנו זוגיות! מה עושים עכשיו?

אם הדברים הלכו כמו שרציתם, כנראה שאתם נמצאים עכשיו בזוגיות טובה ובריאה. כדי לשמור על מערכת היחסים בצורה הזאת ואפילו לשפר אותה, כדאי לזכור כמה דברים: למדו לחלק את הזמן שלכם בין החבר/ה למשפחה, לחברים, ללימודים וכדומה; וזכרו שלפעמים זמן לבד זה דווקא טוב. למדו לוותר כשצריך והימנעו מריבים מיותרים. נסו לדבר כמה שיותר ולפתוח את כל הנושאים שמפריעים. עזרו ותמכו בצד השני בכל מה שהוא צריך וכמובן אל תחשבו על העתיד או מה יקרה אם זה יגמר. חיו את הרגע, תהנו ותנצלו אותו כמה שיותר.

 
תגובות