מגילת האהבה: הדמויות מהמגילה כטיפוסים בזוגיות ודייטים. צילום: Fotolia

מגילת האהבה: הדמויות מהמגילה כטיפוסים בזוגיות ודייטים

עם מי אתם בעצם יוצאים - עם אחשוורוש, אסתר המלכה או אולי בכלל המן הרשע? בואו לגלות מי מהמגילה מאפיין את בני הזוג שלכם (או שאולי אתכם)

החלטנו לפתוח את המגילה ולחפש את הדמויות שמזכירות לנו אותנו כשזה מגיע לכל מה שקשור בזוגיות ודייטינג. אם אתם בדרך לדייט סוער או בדיוק חוזרים מאחד כזה, קחו רגע ובדקו מי מדמויות המגילה תואם את הדייט שלכם ואת התנהגותו. חג שמח!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אחשוורוש

ממש כמו המלך במגילה - אותם אנשים חושבים שהעולם שייך להם, עושים פוזות ומפזרים כסף בלי הפסקה. הם חושבים שמגיע להם הכל ורוצים לעצמם את ההכי טוב שקיים, המראה החיצוני משחק אצלם תפקיד חשוב ונראה כי אכפת להם ממנו מאוד. למרות כל זאת, כאשר הם מתאהבים - הם יודעים לפנק, לטפח את בני זוגם ולגרום להם להיות הכי מאושרים בעולם.

ושתי

האנשים המסוכנים ביותר לקשר בריא וחזק: הם לא מקשיבים לפרטנר שלהם, בטוחים שהם אלה שצודקים לא משנה במה - והאמת שאכפת להם בעיקר מעצמם. אם נתקלתם בסוג כזה של אנשים בזמן הדייט או הזוגיות שלכם, פשוט קחו את הרגליים ותלכו, כי טוב כנראה שלא יצא מזה.

אל תצאו עם ושתי
אל תצאו עם ושתי © צילום: Fotolia

מרדכי

ללא ספק "פרינס צ'ארמינג", או אם תרצו - "הנסיך על הסוס הלבן". אפשר למצוא בו כל מה שבחורה או בחור רוצה: הוא אחראי, חכם, חבר טוב ואכפתי; הוא תמיד יהיה שם למענכם ואתם יכולים לדעת שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. הוא נאמן לעקרונות שלו ויעשה הכל כדי שתהיו מאושרים. פייר, אם אתם יוצאים עם מישהו כזה - זכיתם!

בגתן ותרש

למי שלא מכיר, אלה הם שומרי הארמון שתיכננו לרצוח את המלך אחשוורוש. במקרה הזה, מדובר דווקא באנשים שעומדים מאחורי הדייט שלכם: אותם החברים שמנסים לעזור לחבר/ה שלהם בדייט, אבל בינינו? רק הורסים להם. אז לפני שאתם יוצאים לדייט, שימו לב מי ומה מייעצים לכם, כי לא תמיד אלו דברים טובים.

המן

כולנו מכירים את הבחור הזה: יש המכנים אותו ה"באד בוי". אחד שיוצא עם בנות רק בשביל לגרום לאקסית שלו לקנא. הוא משחק בבחורות וכל יום נמצא עם מישהי אחרת, ואם לומר את האמת - חוץ מלהחפיץ נשים, הוא לא עושה הרבה. קשר רציני איתו הוא דבר בעייתי, בעיקר בגלל שרוב הקשרים שלו לא מחזיקים מעל חודש (ולמען האמת, בשבילו גם זה הרבה). מצאתם קווי דמיון בינו לבין הפרטנר שלכם בדייט? ממליצים לכם להתרחק, אתם סתם תפגעו.

אסתר 

הבחורה הטובה ובת הזוג המושלמת - כל מה שתרצו, יש בבחורה הזאת: היא חכמה, מצחיקה, יפה גם מבפנים וגם מבחוץ. אם אתם יושבים בדייט ומבחינים כי הבחורה או הבחור מולכם הם אנשי שיחה, אפשר לדבר איתם על הכל והזמן שלכם יחד עובר מהר - מצאתם לכם בני זוג מדהימים (או כמו שאומרים - לחתונה). בני זוג מהסוג הזה הם נאמנים, ישארו לצדכם לאורך כל הדרך ויתמכו בכם ובמה מה שהם מאמינים. הם לא "יסבנו" אתכם או יגידו לכם רק מה שאתם רוצים לשמוע אלא יגידו לכם את כל האמת בפרצוף - אבל זה מה שכל כך יפה ומיוחד בהם.

זוגיות של מלכים
זוגיות של מלכים © צילום: Fotolia

זרש

עם לב של קרש, זרש היא החברה שתמיד מנסה לסכסך ולגנוב את החברה לאחרת. טיפוסים קנאיים שלא מסוגלים לראות אחרים נהנים. הבחנתם כי הפרטנר שלכם לדייט הוא אחד כזה? כדאי לכם לסיים את הדייט יפה ולשכוח מדייט שני. אל תכניסו ראש בריא למיטה חולה ובטח לא לסכסוכים.

חרבונה

היועץ שגילה למלך אחשוורוש על כוונותיו של המן ובכך בעצם הציל את העם היהודי, הוא גם החבר או החברה התומכים אשר תמיד שם כשאתם זקוקים להם. הם חברים טובים עם עצות מעולות שרק רוצים שיהיה לכם טוב. יש לכם בדיחות וצחוקים שרק אתם תבינו, אתם אוהבים להסתובב ולצאת ביחד. לצאת לדייט איתם אולי היה מביך מלכתחילה, אבל אתם לומדים להקליל את האווירה לאט לאט. אם לומר את האמת, דייט מוצלח זה רק איתם.

תגובות