Let It Go: כך תתמודדו עם אקסים שקשה להם לשחרר. צילום: Shutterstock

Let It Go: כך תתמודדו עם אקסים שקשה להם לשחרר

האקס או האקסית ממשיכים לחפור לכם שתחזרו או הופכים להיות סטוקרים באופן מוגזם? בכתבה הבאה, תמצאו את כל הטיפים להתמודדות עם אקסים שלא משחררים

כשמערכת יחסים מסתיימת, זה בדרך כלל קורה משום שאדם אחד בקשר קיבל את ההחלטה. לעתים קרובות, האדם האחר אינו מסכים ואף מתנגד בתוקף לפרידה. בעולם אידיאלי, למרות שהם אולי לא מתים על הרעיון, האקס או האקסית יקבלו ויכבדו את הרגשות שלכם; אבל לפעמים אקסים עלולים להיות מחוברים אליכם רגשית יתר על המידה - מה שגורם להם לא להרפות, אתם כבר התקדמתם הלאה והם תקועים בעבר ומעיקים עליכם. אספנו לכם כמה טיפים למתן מסר ברור, כך שהם לא יטעו ביחס אליכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אמרו למה אתם מתכוונים והתכוונו למה שאתם אומרים

בשתי מילים: הצהרת כוונות. תכננו מה אתם רוצים להגיד להם - אבל חשוב שתתכוונו לזה. אם אתם מציבים להם גבולות, דאגו לכך ששניכם תוכלו לעמוד בהם. כמו כן, דאגו שהם יהיו מספיק ברורים על מנת שהצד השני לא יפר אותם.

הקהו את הרגשות שלכם

אחרי הפרידה, ייתכן שעדיין יש לכם רגשות כלפי האקס/ית; וזה בסדר ונורמלי לחלוטין. זה אולי נשמע קצת אפל וקודר, אבל עליכם לווסת או למגר את הרגשות שלכם כשאתם בקרבתם. כך, הם יפסיקו להטריד אתכם ויבינו שמה שהיה בניכם נגמר.

לא קל, אבל יעיל
לא קל, אבל יעיל © צילום: Fotolia

נתקו איתם קשר

אל תענו להודעות ולשיחות שלהם ובטח שאל תיפגשו איתם לבד: סמול טוק באמצע היום - לא, מגע כלשהו - להימנע, שיחות נפש אל תוך הלילה - לחלוטין לא! נסו להבהיר להם שמעכשיו והלאה, היחסים בניכם אפלטוניים בלבד, אתם רק ידידים (או רק אקסים) ולא מעבר.

וגם ברשתות החברתיות

נכון, זה קשה; אבל אתם צריכים להפסיק לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות (כן, גם מהחשבון הפיקטיבי), כולל פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט, טלגרם וכל אפליקציה אחרת, לא יוצא מן הכלל. תעשו להם Unfollow, או שפשוט תחסמו אותם. ברגע שהם לא יהיו מעורבים בחיים שלכם ואתם לא בשלהם, יהיה להם וגם לכם יותר קל לשחרר ולהתקדם הלאה - רחוק מהעין = רחוק מהלב. 

הכי בלוק!
הכי בלוק! © צילום: Fotolia

שחררו

לפעמים אקסים שלא משחררים, הם אלו שעדיין יש בהם תקווה שתחזרו להיות ביחד. ברגע שאתם תשחררו מלגרום להם לשחרר (התבלבלתם? גם אנחנו) הם יבינו שזהו, זה נגמר - וגם הם ישחררו. זה אולי לא מקרה נפוץ, אבל קיים. שימו לב שאתם לא נוטעים בהם תקוות שווא.

אם אתם מרגישים בסכנה או מאוימים על ידם בכל דרך שהיא, אתם בהחלט צריכים לדווח על ההתנהגות המטרידה! הבטיחות שלכם מעל הכל.

 
תגובות